Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skjer i nord a Rasch? Ikke så mye egentlig! Jobb osv. Idag kjøpte jeg seng da, og imorgen henter jeg komfyr og generelle pynteting til leiligheten! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor måtte jeg prøve? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...80&start=80 Det smakte seriøst dritt, og jeg anbefaler dere å prøve selv for å forstå meg. OK, å ha parmesanost hørtes bare rart ut, men ellers hadde jeg sikkert fått det i meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 L4r5: Eg stolar på svært få i mediar ja, kanskje til dels på nrk nyheitene i enkelte sakar.*gjesp*Du kan vel bare stryke NRK fra den lista de: http://www.blv.no/lokalsider/hadsel/article3312148.ece Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kibs: Dem. Da overlever språket mitt allikevel. Takk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Romance Written in Blood. Skal begynne å laste opp til DeviantART snart og. Sukk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gah, noen andre her som har problemer med MSN? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Romance Written in Blood. Skal begynne å laste opp til DeviantART snart og. Sukk. Er slags bånd hun har på arma? oO Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor måtte jeg prøve? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...80&start=80 Det smakte seriøst dritt, og jeg anbefaler dere å prøve selv for å forstå meg. OK, å ha parmesanost hørtes bare rart ut, men ellers hadde jeg sikkert fått det i meg Bare prøv! Jeg lover deg! Jeg som trodde jeg var dårlig fra før av, men etter å ha smakt på den toasten ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Romance Written in Blood. Skal begynne å laste opp til DeviantART snart og. Sukk. Er slags bånd hun har på arma? oO Er bare et armbånd. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gah, noen andre her som har problemer med MSN? Den klikker når du trykker på en link? i så fall har jeg samme problemet =/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Romance Written in Blood. Skal begynne å laste opp til DeviantART snart og. Sukk. Hjelp! Det der var sykt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 *vil ha* Barking hot dog Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg vil ha tilbake følelsen i munnen, tror jeg. Opererte ut visdomstann i dag. Så, med mindre det gjør jævlig vondt etter at bedøvelsen gir seg, så vil jeg gjerne kjenne munnen min igjen. Sulten er jeg òg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Romance Written in Blood. Skal begynne å laste opp til DeviantART snart og. Sukk. Hjelp! Det der var sykt! Hjelper det hvis jeg sier det er ekte blod? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg vil ha tilbake følelsen i munnen, tror jeg. Opererte ut visdomstann i dag. Så, med mindre det gjør jævlig vondt etter at bedøvelsen gir seg, så vil jeg gjerne kjenne munnen min igjen. Sulten er jeg òg. Du kan da spise munnen din. Slår to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Romance Written in Blood. Skal begynne å laste opp til DeviantART snart og. Sukk. Hjelp! Det der var sykt! Hjelper det hvis jeg sier det er ekte blod? Åja, dumme meg. Jeg trodde det var falskt jeg. Der gjorde du meg urolig må jeg si. Btw. Griseblod? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da må jeg bare tilbake til en eller annen lege, så er det på'an igjen. *stikke ut og kjøpe mat* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Btw. Griseblod? Nei, ekte. Da må jeg bare tilbake til en eller annen lege, så er det på'an igjen. *stikke ut og kjøpe mat* Ignorerte du forslaget mitt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Rebecca: Er det han jeg tror det er? =D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Btw. Griseblod? Nei, ekte. Har griser falskt blod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg