paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja jeg gjør det men det blir litt for mye ut og inn pga jeg setter de på feil vei og sånt men det begynner å gå litt over så jeg får gi det noen minutter til.Det gikk helt fint å sitte på pcen her om dagen men det er for jævelig nå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva er på gang i kaféen i dag? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja jeg gjør det men det blir litt for mye ut og inn pga jeg setter de på feil vei og sånt men det begynner å gå litt over så jeg får gi det noen minutter til.Det gikk helt fint å sitte på pcen her om dagen men det er for jævelig nå. Kan være et rusk eller noe. Skyv de litt fram og tilbake, du. --- Hvorfor ble jeg plutselig helt blank på de/dem? Kan noen hjelpe meg? Oo Hva er på gang i kaféen i dag? Schnell. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 men eg må stikkje!!! har masse eg skal sjå på TV, såeg må stikkje! hade ppl Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det hørte kanskje ikke til her i tråden men takk for all hjelp Synet har retunert. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Synet har retunert. "Jeg er blind! Jeg er blind!!! Nei, vent. Jeg glemte å åpne øynene" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ammagad, jeg har redigert bilder og jeg føler meg flink og sånn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bekki. Jeg trenger de/dem-hjelp. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 addan: sure man come again ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bekki. Jeg trenger de/dem-hjelp.Bring it on. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bekki. Jeg trenger de/dem-hjelp.Bring it on. "Hvis linsene dine er tørre kan du gni de.. dem..de..dem??? litt fram og tilbake, bla, bla, bla." Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 addan: sure man come again ? sure . eg skalsjå TV heilt til medium er slutt i dag, elsker tirsdagen då går mangen av mine yndlingsprogramm heilt frå halv 5 til halv 12 non stop Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Scrubs starter straks Schnell! Du liker scrubs sant? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 addan: sure man come again ? sure . eg skalsjå TV heilt til medium er slutt i dag, elsker tirsdagen då går mangen av mine yndlingsprogramm heilt frå halv 5 til halv 12 non stop ok ? skjønner ikke helt hva du skriver nå, har litt problemer med å forstå nynorsk eller hva det nå enn er du skriver. forstår fortsatt ikke hva du mener med addan: sure man.. :s Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 seff har alle sesongene utenom den nyeste på dvd!!!! det er fan det best Addan: adda sure man er engelsk og betyr navnet ditt + Selfølgelig mann! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 seff har alle sesongene utenom den nyeste på dvd!!!! det er fan det best Ser du? Vi er skikkelige kompiser! Jeg har ses 1-5 på dvd, venter på sesong 6. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Geirr Lystrup is the shiet! Pizza-buffet til 59 spenn også. *fullstappa* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skjer i nord a Rasch? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor måtte jeg prøve? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...80&start=80 Det smakte seriøst dritt, og jeg anbefaler dere å prøve selv for å forstå meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg