Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
l4r5:nja eg orka ikkje lese alt, men eg stolar ikkje på wikipedia

Så stol på elevrådet ved Presterød ungdomsskole i Tolvsrød i Tønsberg i stedet da:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavi...hp?artid=515665

omg!!!! kva feen?? har me ikkje ytringsfriheit heller i landet!!! men eg stolar ikkje på vg heller, ingen avsier skriv så mykje piss som dei. då stolar eg meir på sjå og høyr

Er du paranoid schnell?

I dette tilfellet tror jeg at vi alle stoler på VG, skulle du enda være i tvil så kan du jo ringe rektor ved den aktuelle skolen?

Lenke til kommentar
Hva faen er det med deg, schnell?? Du kommer inn her hver jævla dag og begynner å krangle med alle som er her.

HVER DAG. Så syter du om et eller annet helt sinnssvakt.

Det er nå ikke hver dag. Og han er jo nesten litt søt. :love:

:innocent:

Lenke til kommentar

Bytex: No kranglar eg ikkje med noken? eg har ein hyggjeleg diskusjon med folk her, så kjem du og skriv masse piss til meg!!!! det er DU som kranglar!!! tA deg saman mann

Kibs: ja men eg meiner det altså, VG vrir og vrengar på alt ass! det veit eg alt om, utan at eg skal røpe meir i og med at eg føretrekk som sagt å vere anonym

L4r5: Eg stolar på svært få i mediar ja, kanskje til dels på nrk nyheitene i enkelte sakar.

PacMan: nei eg seier ikkje eg trur dei lyg direkte, eg berre meiner dei vrir og vrengar på alt!! og viss ein tilbyr seg eit nytt intervju for å rette opp missoppfatningane, så gidd dei ikkje gje det! :mad:

Lenke til kommentar
Kibs: ja men eg meiner det altså, VG vrir og vrengar på alt ass! det veit eg alt om, utan at eg skal røpe meir i og med at eg føretrekk som sagt å vere anonym

Men du mener Se og Hør vrir mindre på sannheten? :wee: Innser du ironien eller skal jeg bare late om ingen ting?

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
jeg har begynt med linser men det hjelper i grunn lite når jeg blir nærmest blind av å sette de på og får tårer iøyne når jeg sitter foran pcen...Noen linsebrukere som har noen råd?

Er du sikker på at du har satt de på rett vei? :) Ellers kan det være rusk og sånn som har kommet på øyet. Hvis du får tårer i øynene når du sitter foran pcen er de sannsynligvis tørre. Da kan du enten dra dem litt bort fra pupillen og la dem gli tilbake på plass mens du blunker, eller dryppe litt linseveske eller øyendråper på mens du flytter litt på linsene. Ellers er det vel ikke anbefalt å sitte lenge foran skjerm nettopp pga. at linsene lett blir tørre. Jeg merker det og hvis jeg sitter foran dataen i flere timer med linser. Av og til er det eneste som hjelper å ta dem av. :)

Ellers hører vel ikke det spørsmålet egentlig hjemme her i tråden, men jeg husker ikke helt hvordan supportreglene er. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...