Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ikke kjole, siden arrangøren anbefalte meg at jeg ikke burde ha på kjole om jeg ville bowle :p

Men på fest kan allting skje, og nå har det seg slik at det er nyttårsball om ikke så lenge og jeg glemte dressen min hos familien da jeg stakk hjemover, så da blir det vel kjole da ^^

Men *poff* *veive til Eplefe, Zeph, NgZ, Nie, Arinomi, fargoth, Kibs, L4r5, Kitty og alle andre som måtte befinne seg i tråden i det smurfen stikker*

Lenke til kommentar
Kanskje hun er en av de gærningene som tror på ekteskapsløftet? :hmm:

Tror ikke de gjelds om en av partene er skikkelig tjukk og gjør seg dårligere i en sosial setting enn julebruskongen.

Da gjelder det kanskje ikke om den andre parten forvandler seg til et bitchy monster heller :p

Lenke til kommentar
God natt folkens, da kryper jeg til sengs med Harry Potter (^^,)

Treat his wand nice.

Kanskje hun er en av de gærningene som tror på ekteskapsløftet? :hmm:

Tror ikke de gjelds om en av partene er skikkelig tjukk og gjør seg dårligere i en sosial setting enn julebruskongen.

Julebruskongen hadde sikkert vore ein kjempehit i samtlige sosiale samanhengar. Han kunne blitt ein internasjonal storkjendis, me pratar potensiell filmkarriere.

Lenke til kommentar
Burka er jo kos. Vurderer å begynne å bruke det til vanlig. :D
Da er det jo synd på alle dem som ikke får sett deg da. :/

:roll:

Men *poff* *veive til Eplefe, Zeph, NgZ, Nie, Arinomi, fargoth, Kibs, L4r5, Kitty og alle andre som måtte befinne seg i tråden i det smurfen stikker*

Natta, smurfen!

Lenke til kommentar
AHA!

Så du innrømmer det!?

De er faktisk ikke hennes skyld. Du kommer fra d a jeg ble overfalt av en bjørn/en gjeng pakistanere md stilettkniver på t-banestasjonen/fjernet føflekker hos den udugelige fastlegen min. (En av dem er sannheten :p )
Lenke til kommentar
AHA!

Så du innrømmer det!?

De er faktisk ikke hennes skyld. Du kommer fra d a jeg ble overfalt av en bjørn/en gjeng pakistanere md stilettkniver på t-banestasjonen/fjernet føflekker hos den udugelige fastlegen min. (En av dem er sannheten :p )

Flink gutt. Fortell sannheten, du. *klappe på hodet*

Lenke til kommentar
Julebruskongen hadde sikkert vore ein kjempehit i samtlige sosiale samanhengar. Han kunne blitt ein internasjonal storkjendis, me pratar potensiell filmkarriere.

Det samme gjelder Tom Cruise, men har er fortsatt en jævla idiot.

Tom Cruise har ikkje åttehundreogørten liter julebrus og oppblåsbart basseng med kaldt vatn i kjellaren sin.

Lenke til kommentar
AHA!

Så du innrømmer det!?

Jeg innrømmer at jeg er uskyldig, JA.

Det var nok pakistanerne i føflekkfargedestilettene som brukte den udugelige bjørnelegen mot ham ja!

AHA!

Så du innrømmer det!?

Lenke til kommentar
Men nå er det jo min eplefe, da. :dontgetit: What's your point?

det er han sin lekebil også... men det er jo mulig og dele da!

Du kan ikke dele en lekebil. Det er jo en ting. Eplefe er også udelelig. Hun er så unik at hvis du deler henne blir hun ikke det samme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...