Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 nei det er ikkje det!! eg kalla matte for eit kvinneleg kjønorgan (som legar bruker heile tio f eks, hvertfall same betydning av det) og dermed er det berre ein beskrivele på kva eg synes om matte. altså slepp eg og skrive ein heile setning for at folk skal fårstå det er negativt lada: "eg hatar mattte!" medan no kan eg berre skriv "fittematte!" og folk fårstår eg hatar matte!! åja,bokmål då, same thing Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Schnell, kan ikke du legge ut et bilde av deg i RPP? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så lenge du bruker det negativt ladet så er det banning uansett hvordan du vrir og vender på det. Er det farlig å banne også nå? Her i OT baren tenker jeg på.. Syns det er tøft å banne jeg Spesielt tøft var det da jeg skulle konfirmere meg, da presten banna, han var drit rå, banna og røyka og drakk whisky under den konf. undervisninga... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå har jeg begynt på et innlegg tre ganger. Hver gang har jeg gitt opp. ALLE her inne vil jeg anta skjønner at det dreier seg om banning. (Untatt Schnell da.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så lenge du bruker det negativt ladet så er det banning uansett hvordan du vrir og vender på det. Er det farlig å banne også nå? Her i OT baren tenker jeg på.. Syns det er tøft å banne jeg Spesielt tøft var det da jeg skulle konfirmere meg, da presten banna, han var drit rå, banna og røyka og drakk whisky under den konf. undervisninga... You Fail....dette er Sosial Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det farlig å banne også nå? Her i OT baren tenker jeg på.. Syns det er tøft å banne jeg Vi er ikke i OT-Baren! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker Schnell jeg Han setter liksom litt farge på hverdagen. Åja. Sort som sjelen (blabla, sort er ingen farge, blabla) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det farlig å banne også nå? Her i OT baren tenker jeg på.. Syns det er tøft å banne jeg Spesielt tøft var det da jeg skulle konfirmere meg, da presten banna, han var drit rå, banna og røyka og drakk whisky under den konf. undervisninga... Jeg har ikke sagt at det er så galt å banne. Men Schnell nekter å innrømme at det faktisk er banning. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Magnus:nei eg føretrekk å vere anonym, eg har fått mange trusslar på PM, blandt anna at dei skal banke meg viss deeg tør i finn ut kven eg er, og at dei skal hive hundedrit på senga mi, og at dei skal køyre på bikkja mi osv, så eg tør ikkje Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Aww, jeg har hatt det gøy i dag. (Dette var FØR jeg helte griseblod over henne. ) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Så lenge du bruker det negativt ladet så er det banning uansett hvordan du vrir og vender på det. Er det farlig å banne også nå? Her i OT baren tenker jeg på.. Syns det er tøft å banne jeg Spesielt tøft var det da jeg skulle konfirmere meg, da presten banna, han var drit rå, banna og røyka og drakk whisky under den konf. undervisninga... You Fail....dette er Sosial Jeg er Old School, jeg var her når det het OT baren. You Fail too! Det heter ForumKafèen! Eller Den nye ForumKafèen, så hah! @Eple, jeg hadde tatt ho Endret 5. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den Store P, Sosialt er ikke den nye OT-Baren elns. OT-Baren er her fortsatt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 L4r5: nei det er ikkje abnnig. eg er kristen!!! og eg misbrukar ikkje guds navn. fitte er ikkje å gjere det!! dessutan fornærmar det ingen utanom bokmål og ordet sjølve dersom det ikkje likar og bli brukt negativt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 L4r5: nei det er ikkje abnnig. eg er kristen!!! og eg misbrukar ikkje guds navn. fitte er ikkje å gjere det!! dessutan fornærmar det ingen utanom bokmål og ordet sjølve dersom det ikkje likar og bli brukt negativt Jo det er banning. Leste du i det hele tatt linken min? Det finnes flere typer banning enn religiøs banning. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 L4r5: nei det er ikkje abnnig. eg er kristen!!! og eg misbrukar ikkje guds navn. fitte er ikkje å gjere det!! dessutan fornærmar det ingen utanom bokmål og ordet sjølve dersom det ikkje likar og bli brukt negativt Vil nok påstå at min kristne mor hadde reagert hvis du hadde brukt det ordet. Ikke for å nevne det at du lader et ord som beskriver det kvinnelige kjønnsorganet med en negativ ting. Når ble fitte noe negativt? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Såååå morsomt! Har kjøpt seng idag! Nå er det like før innflytting i ny leilihet. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 kibs: nei det var ikkje det som var negativt assa, det som er negativt er bokmål l4r5:nja eg orka ikkje lese alt, men eg stolar ikkje på wikipedia Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) kibs: nei det var ikkje det som var negativt assa, det som er negativt er bokmål Bokmål er like fint som nynorsk, og har sine bruksområder, akkurat slik som nynorsk. Dessuten er det hver sin smak, så du kan vel egentlig ikke si at sånn er det, og så er alle enige. Og dessuten. Når du bruker det om noe negativt så blir det negativt. Du kunne liksågodt sagt "drittmatte". Det er like negativt og gir et like negativt inntrykk. Dritt kan jeg gå med på og akseptere at folk bruker. Å si "fittematte" blir derimot å rakke ned på det kvinnelige kjønn, noe som ikke burde være akseptabelt. Endret 5. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 l4r5:nja eg orka ikkje lese alt, men eg stolar ikkje på wikipedia Så stol på elevrådet ved Presterød ungdomsskole i Tolvsrød i Tønsberg i stedet da: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavi...hp?artid=515665 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 l4r5:nja eg orka ikkje lese alt, men eg stolar ikkje på wikipedia Så stol på elevrådet ved Presterød ungdomsskole i Tolvsrød i Tønsberg i stedet da: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavi...hp?artid=515665 omg!!!! kva feen?? har me ikkje ytringsfriheit heller i landet!!! men eg stolar ikkje på vg heller, ingen avsier skriv så mykje piss som dei. då stolar eg meir på sjå og høyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg