Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 eg har kome fram til at du hadde rett angåande meg som traktorkøyrrar. eg har ikkje lappen lenger!! (ikkje fordi du sa det altså ,men fordi eg fann det ut sjølve!! jeg er utrolig glad for at du endelig tok til vettet kanskje du ikker er en så stor idiot jeg har fått inntrykk av Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men vi kan trygt si at Schnell tar feil da Eller vi kan prøve å opplyse han. Du ser da hvordan det gikk i hundedrittråden kva med det?? det gjekk ikkje noken veg der You just proved my point Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hallo! Hva snakkes det om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ja ok, så f.eks alle legar så brukar det ordet når dei studerar kjønnsjukdommar og sånn, dei bannar dei liksom eller??+1: Jeg har fremdeles tilgode å høre en lege bruke ordet fitte.2: Det kommer også an på HVORDAN man bruker ordene. Mange ord som i utgangspunktet er nøytrale blir banning om man bruker det negativt. Eksempel: (nøytralt) "Det er kommet måkedritt på frontruta" vs. (negativt) "Du er en skikkelig dritt!" (eksempelet er ikke sagt til deg. Det er bare eksempler på bruk.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Schnell: Det er bare å se deg slått, Eplefe er fra Bergen, og hun skriver bokmål, noe som beviser at Bokmålen er i ferd med å sluke Nynorsken Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal vi begynne med det der igjen? Vær så snill. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 L4r5: Ja eg fårstår poenget ditt, men når eg brukte ordet var det jo nøytralt!!! viss ikkje matten vert fornærma då, for viss eg hugsar rett var det det som eg kalte fitte'' jo legar brukar det ordet heile tio , eller det latinske ordet då, men det betyr jo dt same Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Schnell har funnet dagens topic å syte om. Som vanlig. Hver dag finner han noe nytt å sutre over hele dagen her inne. Enten det er hundedritt, tannpuss eller skole. Endret 5. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 1: Jeg har fremdeles tilgode å høre en lege bruke ordet fitte.2: Det kommer også an på HVORDAN man bruker ordene. Mange ord som i utgangspunktet er nøytrale blir banning om man bruker det negativt. Eksempel: (nøytralt) "Det er kommet måkedritt på frontruta" vs. (negativt) "Du er en skikkelig dritt!" (eksempelet er ikke sagt til deg. Det er bare eksempler på bruk.) kan ikke helt se hvorfor en lege skulle bruke det når han undersøker deg heller da... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 bergensarar er jo like ille som bærumar då Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ÅH PLIX! Simcity er så jævlig kult! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Flere eksempler (nøytrale først) "Hunden vår er en tispe" - "Du er en tispe!" "Jeg og kjerringa dro på kino" - "Dama di er ei skikkelig kjerring!" Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 JIPPI! snart ferdig på jobb! skal bli godt å komme hjem til senga igjen ^^ er så trøtt og sliten nå at jeg ikke har klart å prestere noe som helst på jobben i dag. men dere får alle ha d koselig til i morra! snakkes folkens! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 L4r5: Ja eg fårstår poenget ditt, men når eg brukte ordet var det jo nøytralt!!! viss ikkje matten vert fornærma då, for viss eg hugsar rett var det det som eg kalte fitte'' jo legar brukar det ordet heile tio , eller det latinske ordet då, men det betyr jo dt same Nei du brukte det ikke nøytralt. Du brukte det i nedsettende betydning. kan ikke helt se hvorfor en lege skulle bruke det når han undersøker deg heller da... Kverulant! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ikkje nøytralt: "Eg tykkjer du er ein fitte!!" (til eitt menneskje) medan nøytrlt som eg sa: "Eg hatar fittematte!!" (elr noke sånn sa eg, hugasar ikkje, eg fornærma hvertfall ikkje noken menneskjer Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker Schnell jeg Han setter liksom litt farge på hverdagen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva diskuterer vi nå da? Bokmål vs Nynorsk? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 1: Jeg har fremdeles tilgode å høre en lege bruke ordet fitte.2: Det kommer også an på HVORDAN man bruker ordene. Mange ord som i utgangspunktet er nøytrale blir banning om man bruker det negativt. Eksempel: (nøytralt) "Det er kommet måkedritt på frontruta" vs. (negativt) "Du er en skikkelig dritt!" (eksempelet er ikke sagt til deg. Det er bare eksempler på bruk.) kan ikke helt se hvorfor en lege skulle bruke det når han undersøker deg heller da... lol wtf ser cu ikkje greys, akkutten og skrubs ellr?? magnus: eg likar dehg og!! og avatraren din sett litt mørke i kvardagen og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ikkje nøytralt: "Eg tykkjer du er ein fitte!!" (til eitt menneskje)medan nøytrlt som eg sa: "Eg hatar fittematte!!" (elr noke sånn sa eg, hugasar ikkje, eg fornærma hvertfall ikkje noken menneskjer Så lenge du bruker det negativt ladet så er det banning uansett hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ikkje nøytralt: "Eg tykkjer du er ein fitte!!" (til eitt menneskje)medan nøytrlt som eg sa: "Eg hatar fittematte!!" (elr noke sånn sa eg, hugasar ikkje, eg fornærma hvertfall ikkje noken menneskjer Du brukte det om bokmål. "Eg hatar det fittspråket", sa du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg