Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håks: Banning er når ein utnyttar Guds navn, og det eg sa har ingenting med gud å gjere!!!

samobe: nei!!! nynorsk er best. bokmål burde utryddjas, me har har nok av femi byherrar her i landet, om ikkje snart heile landet v ert bærum. ja til meir nynosk!!!

Lenke til kommentar
Håks: Banning er når ein utnyttar Guds navn, og det eg sa har ingenting med gud å gjere!!!

samobe: nei!!! nynorsk er best. bokmål burde utryddjas, me har har nok av femi byherrar her i landet, om ikkje snart heile landet v ert bærum. ja til meir nynosk!!!

Hallo, nynorsk er et språk som komfordi en fyr hadde for lite å finne på

håks og aivio: ja??+ kva er det?

eplfe: dei var litt for emo for min smak

Jeg fatter ikke hvordan du får det bildet til å virke emo...det er jo langt unna

Lenke til kommentar

eplefe: ja einig,men det var vel det som var meinga eller?

samboe: nei nynorsken har eksistert i all tid, medan bokmål kom når byherran frå bærum byrja og tale!!!!

ja so, eg tykkjer ikkje det er banning så lenge in ikkje misbrukar Guds navn. det er ok å misbruke andre ting etter mi meining!!!

Lenke til kommentar
hey espen pai eg har noke å fortelje deg ,eg ser du er her

hva tenkte du på?

eg har kome fram til at du hadde rett angåande meg som traktorkøyrrar. eg har ikkje lappen lenger!! :D (ikkje fordi du sa det altså ,men fordi eg fann det ut sjølve!!

Lenke til kommentar
ja so, eg tykkjer ikkje det er banning så lenge in ikkje misbrukar Guds navn. det er ok å misbruke andre ting etter mi meining!!!
Nå har det seg slik at resten av samfunnet er uenig med deg.

ja ok, så f.eks alle legar så brukar det ordet når dei studerar kjønnsjukdommar og sånn, dei bannar dei liksom eller??+

Men vi kan trygt si at Schnell tar feil da :p
Eller vi kan prøve å opplyse han. ;)

Du ser da hvordan det gikk i hundedrittråden :)

kva med det?? det gjekk ikkje noken veg der

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...