Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. hmmm. faktisk ganske bra band d der! ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noe mere du skulle klage på med det samme? Du lukter vondt også! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Schnell, føler med deg. Matte er helt umulig sinnsykt vanskelig. Prøver å følge med i timen + ta ekstratimer, men det er fortsatt vanskelig... Tror jeg har talldysleksi. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. hmmm. faktisk ganske bra band d der! ^_^ *Urk* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. hmmm. faktisk ganske bra band d der! ^_^ Godt man har forskjellig smak, ellers ville verden vært kjedelig Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 håks: i know, i tillegg hatar læraren min meg så han gjer meg 1 uansett Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. hmmm. faktisk ganske bra band d der! ^_^ I beg to differ. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 kong foo fighing *ding diddi ding ding ding ding diiiing..* xD Snakk om å maltraktere ord.. Kung Fu Noe mere du skulle klage på med det samme? Jepp. Skrives forøvrig "Fighting". Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noe mere du skulle klage på med det samme? Du lukter vondt også! Rapportert. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du er vel ikke så glad i norsk heller? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 even eleven: nja, det er ok,eg har 3er i nynorsk så eg er godt fornøgd der men bokmål derimot, eg hatar det fittspråket ass!! det skulle vert utryddja! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Rapportert.Unnskyld... Jeg mente det ikke. Kan vi være venner og leke gjemmekikke nå? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Schnell, føler med deg. Matte er helt umulig sinnsykt vanskelig. Prøver å følge med i timen + ta ekstratimer, men det er fortsatt vanskelig... Tror jeg har talldysleksi. Matte er ^2 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 even eleven: nja, det er ok,eg har 3er i nynorsk så eg er godt fornøgd der men bokmål derimot, eg hatar det fittspråket ass!! det skulle vert utryddja! ikke bann! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 motsatt for meg. Nynorsk burde være valgfag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg får 5 i norsk og engelsk, 4 i samfunnsfag, men 2 i matte. Matte = sux. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 har jo ike bruk for det, greit at jeg blir lært til å skjønne det men mer er bare waste av statskassa. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 even eleven: nja, det er ok,eg har 3er i nynorsk så eg er godt fornøg der men bokmål derimot, eg hatar det fittspråket ass!! det skulle vert utryddja! ikke bann! kva?? eg banna ikkje evenEleven: einig, kan ikkje fatte kvifor staten staten skal tvingje meg til å lere bokmål!!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kremt, "fittspråket" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 er det noe som skal utryddes er det nynorsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg