Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. kondolerer Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvilken klasse snakker vi her? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. kondolerer Hvah? Det var et ord jeg ikke skjønte. O_o Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. kondolerer Kondolerer jeg også. Trist Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Clvn, tenk tilbake i tid, tenk så deilig det var å få gå. Også lar du dem gå. xD Japp, jeg lar de gå. Du har helt rett, det var himmelsk Er du lærer? :O Nope, er "datavakt" for en lærer som er på kurs Hvilken klasse snakker vi her? En IT1-kasse på en VGS. -- Lar de slippe nå! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. kondolerer Kondolerer jeg også. Trist Hva faen betyr "Kondolerer"? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten liste over de banda jeg liker best: My Chemical Romance, Linkin Park, Papa Roach, DragonForce og Hoobastank. kondolerer Kondolerer jeg også. Trist La oss alle ta ett min stillet for stakkaren. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kondolerer jeg også, skulle vært et fosterhjem for misbrukte ører Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kondolerer er omtrent det motsatte av gratulerer. De syns synd på deg pga musikksmaken din. =) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg leste "puppealarm". Og trykte selvfølgelig Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hey espen pai eg har noke å fortelje deg ,eg ser du er her Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Også glemte jeg jo å nevne Foo Fighters! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 kong foo fighing *ding diddi ding ding ding ding diiiing..* xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Cheech and Chong! Redigere, reparere, bløihjele. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 kong foo fighing *ding diddi ding ding ding ding diiiing..* xD Snakk om å maltraktere ord.. Kung Fu Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 uff jej kjedeeeeej mej!!!!! prøver å gjøre matte sån jeg ikke får 1er til sommeren men det er fan så vanskeli!!!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 kong foo fighing *ding diddi ding ding ding ding diiiing..* xD Snakk om å maltraktere ord.. Kung Fu Noe mere du skulle klage på med det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg