Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha!

 

Fikk busta lærern i og bruke program til og overvåke folk, hadde ikke sport server ansvarlige så han fikk litt ræfs! :)

Flott. Slike metoder bør være klarert på forhånd. Alt for mange som misbruker muligheten de har til å bruke det bare fordi de kan.

Tips Datatilsynest med det samme du.

Lenke til kommentar
Nvm ti mins igjen så jeg carer..

Tosk.

 

Det er en relativt god grunn ja. Kanskje jeg skulle kjøpt noen øl i dag selv. Trenger et eller annet giftstoff å stappe i kroppen min snart føler det ut som. Jeg har blitt tilnærmet avholdsmann etter at jeg flytta til Bergen føles det ut som. Not good. Not good at all. :nei:

 

Det har sikkert noe med at du er i Hansa-land. :p

Hansa lager jo kjempegodt øl da, hvis du ser bort fra Bayern de lager, den er ikke god...

Kjempegodt vil jeg ikke si, men at det er et av de eneste drikkbare ølene i Norge, kan jeg si meg enig i.

Hansa, Lervig og et eller annet fra Berentsen er det eneste jeg kan innrømme å like en varm sommerdag.

Lenke til kommentar

Hansa lager jo kjempegodt øl da, hvis du ser bort fra Bayern de lager, den er ikke god...

Kjempegodt vil jeg ikke si, men at det er et av de eneste drikkbare ølene i Norge, kan jeg si meg enig i.

Hansa, Lervig og et eller annet fra Berentsen er det eneste jeg kan innrømme å like en varm sommerdag.

Ja kan ikke sammenligne det med tsjekkisk øl feks. det er det beste jeg vet av, slike som Pilsner Urquell mm.

Lenke til kommentar
En Big King xxl meny var en god ide i dag. :yes:

 

Har forøvrig byttet avatarn. Lurer på hvor lang tid det tar før den skifter til den nye.

Ha, der har jeg den nye.

CTRL+F5 bruker som oftest å hjelpe. Da refresher han hele siden inkludert bilder som ligger i cach.

 

 

JA 2 BILETTER TIL AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Good for you =)

 

Egg
Jeg vil heller ha kake.
Lenke til kommentar
Egg

 

Med salt på og spises med teskje. :D

 

En Big King xxl meny var en god ide i dag. :yes:

 

Har forøvrig byttet avatarn. Lurer på hvor lang tid det tar før den skifter til den nye.

Ha, der har jeg den nye.

CTRL+F5 bruker som oftest å hjelpe. Da refresher han hele siden inkludert bilder som ligger i cach.

 

Se der ja. Endelig veileder du. :D

 

Det er forøvrig alt i orden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...