Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hadde noe merkelig hveteøl i sveits jeg drakk på hotell på 3-dagers kurs. Det luktet kjøtt og smakte som salte pølser.

Også var jeg fyllesjuk som jeg aldri har vært dagen vi skulle reise hjem.

 

Var visstnok "halvgjæret hveteøl"..så det fikk sikkert magen til å komme i ulage når det fortsatte å gjære ellernoe. Dunno..hadde 8 timer i helvete på flyplassen i Zurich hvertfall-

Lenke til kommentar
Jeg tror det meste blir bedre på Tromsø-dialekt, b-real.

 

Jeg er dessverre ingen stor øldrikker enda, men jeg har sansen for Aass Gourmet Weizen, som naturlig nok er brygget på hvete. Ellers er jo Grolsch godt, og Mack og Carlsberg er greie.

Dæven. Jeg kjenner jeg liker deg bare bedre og bedre.

 

White Russian er slager når jeg skal kjøpe meg drink, men går nok i det meste for øl og whiskey. Aass er meget godt har jeg oppdaget.

Kødder du? Drakk en White Russian på lørdag (fordi jeg måtte...), og FY FAEN SÅ STYGT DET VAR!!

Lenke til kommentar
White Russian er slager når jeg skal kjøpe meg drink, men går nok i det meste for øl og whiskey. Aass er meget godt har jeg oppdaget.

Ja, White Russian er evig nam, men etter at jeg begynte å reagere på melk og fløte, har det blitt veldig få av dem.

Laktosefri melk og fløte er absolutt ikke det samme : <

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg tror det meste blir bedre på Tromsø-dialekt, b-real.

 

Jeg er dessverre ingen stor øldrikker enda, men jeg har sansen for Aass Gourmet Weizen, som naturlig nok er brygget på hvete. Ellers er jo Grolsch godt, og Mack og Carlsberg er greie.

Dæven. Jeg kjenner jeg liker deg bare bedre og bedre.

 

White Russian er slager når jeg skal kjøpe meg drink, men går nok i det meste for øl og whiskey. Aass er meget godt har jeg oppdaget.

Kødder du? Drakk en White Russian på lørdag (fordi jeg måtte...), og FY FAEN SÅ STYGT DET VAR!!

Du er styg :mad:

Lenke til kommentar

 

Pfft, jeg har familie i Tromsø, og de snakker HELT likt. Men så hører jeg såvidt forskjell på sortlendinger og tromsøværinger da. Har bodd for lenge på Østlandet, gitt.

 

Shame on me.

 

White Russian stiller jeg meg skeptisk til. Men jeg drikker jo Irish Coffee, så det smaker sikkert greit.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

De hadde noe merkelig hveteøl i sveits jeg drakk på hotell på 3-dagers kurs. Det luktet kjøtt og smakte som salte pølser.

Også var jeg fyllesjuk som jeg aldri har vært dagen vi skulle reise hjem.

 

Var visstnok "halvgjæret hveteøl"..så det fikk sikkert magen til å komme i ulage når det fortsatte å gjære ellernoe. Dunno..hadde 8 timer i helvete på flyplassen i Zurich hvertfall-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Husker første gang jeg drakk en god hvit russer ... Danielzu dro meg med ut på byen, var vel på Brando om jeg ikke husker feil, og vi spilte 8-ball og drakk hvite russere.

Var awesome. ^^

Brando har vist åpnet igjen, et eller annet sted. Det verste med Trondheims uteliv er at alt flytter på seg hele tiden.

Rock city har også skiftet sted.

 

Danielzu dro meg med ut på byen

Kondolerer som faen.

Niggah please.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Aass er meget godt har jeg oppdaget.

 

De kan øl altså. OG! 16. mai i fjor arrangerte de ølbading. Jepp, dere hørte riktig. ØL-BADING. Bading I ØL.

Hvor?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...