L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er gammeldags og antimote. ^^ Det er mote å være antimote nå. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) hvor går når sokka mine jeg vasker dem lalalalalala i men aeg og når vasken er ferdig så har jeg bare 3. lalalalala lalalal=insert random text. Endret 5. februar 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Her bruker vi flere hundre kroner på å kjøpe leker og bein så Mona (Den svære hunden) skal ha noe å gjøre. Men likevel skal hun stikke av med alle sokkene hun finner. Neste gang skal jeg bare kjøpe en 10pakk sokker til henne. haha^^ "neste gang får du munnkurv" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neste gang skal jeg bare kjøpe en 10pakk sokker til henne.Lite lurt. Da forsterker du bare den "negative" oppførselen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er mote å være antimote nå. Ikke sammen med gammeldags, så jeg er fremdeles antimote. =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jada, selvsagt. Skal se om jeg får redigert snart. ^^ gleder meg God morgen små dyr. ^^ hei sau Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neste gang skal jeg bare kjøpe en 10pakk sokker til henne.Lite lurt. Da forsterker du bare den "negative" oppførselen. Nei. Da blir det mer sånn "Åja, jeg får leke med disse Hvor er undertøyet" Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er gammeldags og antimote. ^^ Det er mote å være antimote nå. Da er han jo ikke antimote nå, siden han er på moten! O_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Heeey, Espen. ^^ Hur går det på jobb? ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Da skal jeg være antimote, og være på moten! edit: Eller, å være mote, som er å være mote :huh? Nå er jo alle på mote ffs. Hvordan skal man nå mobbe folk? Endret 5. februar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 forsvinner ikke da hele poenget? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er gammeldags og antimote. ^^Det er mote å være antimote nå. Da er han jo ikke antimote nå, siden han er på moten! O_OHUN... Nie er en jente. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da er han jo ikke antimote nå, siden han er på moten! O_O Hun. Jeg er jente, tro det eller ei. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nie er da ingen jente!!!!! Tull, Lars! Tull og tull og tull! Hun er en gutt! Err.. ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nie er da ingen jente!!!!! Tull, Lars! Tull og tull og tull! Hun er en gutt! Err.. ja. Sist jeg så så hadde hun tydelige utoverpupper. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Sokker pus, sokker. Endret 5. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 og det finnes ikke gutter med pupper:O ganske turnoff men sant:( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er jente, tro det eller ei. x) prove it, baby Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 og det finnes ikke gutter med pupper:O ganske turnoff men sant:( har du ikke fått streng nok beskjed om at vi skal slutte å mobbe smurfen? you horndog who? me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg