L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel, de ville likevel ha skilt seg for lenge siden.Kanskje hun er en av de gærningene som tror på ekteskapsløftet? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi kan dele, ta det med ro! Og folk sier jeg er syk? Jeg vil da ikke dele folk opp i biter i alle fall. Du har jo allerede prøvd Og MEST SANNSYNLIGVIS GJORT DET! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Firkant! =DxD Kos dere. Hun er mi!! jeg kan vell låne litt da... ikke så veldig mye Ingen oppdeling av Eplefe her! ooooh! Den der var kald! Sjokoladeiskald. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God natt folkens, ikke tøs for mye. Smurfen skal klare å rive seg løs og poste videre i morra kveld, etter Steinkjer Bowling Turnering og kos og faenskap Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eg er redd du blandar sandkassen med senga litt her. Jeg skal innrømme at gjennomsnittsmannen er litt sjalu av seg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Potensial, I see!Vel, firkant kan bli litt vanskelig når andre gutter ikke får lov å se på henne. *finne ut hvordan jeg skal bringe burka opp som diskusjonstema.* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har jo allerede prøvd Og MEST SANNSYNLIGVIS GJORT DET! Jeg rørte ham jo ikke! Og jeg har ikke rørt ngz med kniven heller, enda! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God natt folkens, ikke tøs for mye.Smurfen skal klare å rive seg løs og poste videre i morra kveld, etter Steinkjer Bowling Turnering og kos og faenskap Skal du være iført kjole i anledning turneringa? I så fall, ta nokre bilete. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God natt folkens, da kryper jeg til sengs med Harry Potter (^^,) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg rørte ham jo ikke! Og jeg har ikke rørt ngz med kniven heller, enda!Trygt. Endret 9. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel, firkant kan bli litt vanskelig når andre gutter ikke får lov å se på henne. *finne ut hvordan jeg skal bringe burka opp som diskusjonstema.* Burka er jo kos. Vurderer å begynne å bruke det til vanlig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen oppdeling av Eplefe her! jeg vil ikke dele henne opp da.. vil selvfølgelig låne hele Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God natt folkens, da kryper jeg til sengs med Harry Potter (^^,) Pix or it didn't happen, goddamn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg rørte ham jo ikke! Og jeg har ikke rørt ngz med kniven heller, enda!Trygt. I know. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God natt folkens, da kryper jeg til sengs med Harry Potter (^^,) Kinky! God natta Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel, de ville likevel ha skilt seg for lenge siden.Kanskje hun er en av de gærningene som tror på ekteskapsløftet? Jeg er delvis av den oppfatningen at man bare burde å gifte seg en gang. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kanskje hun er en av de gærningene som tror på ekteskapsløftet? Tror ikke de gjelds om en av partene er skikkelig tjukk og gjør seg dårligere i en sosial setting enn julebruskongen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har jo allerede prøvd Og MEST SANNSYNLIGVIS GJORT DET! Jeg rørte ham jo ikke! Og jeg har ikke rørt ngz med kniven heller, enda! Lies, all lies! Tihi, Harry got magic skills? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen oppdeling av Eplefe her! jeg vil ikke dele henne opp da.. vil selvfølgelig låne hele Eplefe Min! MIN!! MIIIN!!!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Burka er jo kos. Vurderer å begynne å bruke det til vanlig. Da er det jo synd på alle dem som ikke får sett deg da. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg