:---{D Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gæh. Nå sitter jeg i gangen utenfor klasserommet jeg skal framføre særemnet mitt om et kvarter. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 *pirke på vår nye fyr i kafeen* Hvem er den nye? O_o Du er den nye... er du ikke? O_x Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gæh. Nå sitter jeg i gangen utenfor klasserommet jeg skal framføre særemnet mitt om et kvarter. Hva har du særemne om? Lykke til, ihverfall! :--D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lykke til, Tomat I det minste har du ett, jeg ble aldri ferdig med mitt og røyk ned 3 karakterer i norsk Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lykke til ... :---{D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva har du særemne om? Lykke til, ihverfall! :--D Har om Quentin Tarantino. Men foredraget mit er på 25 minutter tror jeg. Skal egentlig være på 20. Lykke til, Tomat I det minste har du ett, jeg ble aldri ferdig med mitt og røyk ned 3 karakterer i norsk Det er dumt av deg. Wow? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan jeg endte opp her, er at jeg fant en annen kis som jeg kjenner fra et annet forum. Han heter foresten Bukselomme her. Jeg registrerte meg og så på postene hans og fulgte veien hit. Huff, du er en av dem ja Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 holder på med noe greier i historien, så finner vi en link på en nettside "frihet og burgerkrig" "de skyter presidenter på flyet" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En av dem? DEM? *gjesp* Neieh, det er vel på tide med litt frokost.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men nå er det friminutt og greier.. hade <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tomat, you don't say >< Sterke konsentrasjonsproblemer, kyssesyken, angst og diverse. Spilte ikke WoW mens jeg holdt på med det. Kutta alt, og det var jo ikke noe SO / DNFK da heller, satt for det meste og glodde i taket eller et tomt word-dokument og prøvde å skrive. Hadde kjempemye informasjon og kunne skrevet meg til en 6er, men klarte bare ikke skrive noe på 3 måneder. Det var helt sperre. Klarte ikke skrive stiler, dikt eller annet på skolen heller. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gæh. Nå sitter jeg i gangen utenfor klasserommet jeg skal framføre særemnet mitt om et kvarter. lykke til pus <3 Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan jeg endte opp her, er at jeg fant en annen kis som jeg kjenner fra et annet forum. Han heter foresten Bukselomme her. Jeg registrerte meg og så på postene hans og fulgte veien hit. Huff, du er en av dem ja Er jeg? Den skjønte jeg ikke. O_o Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er jeg? Den skjønte jeg ikke. O_o det hadde vi ikke forventet heller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ferdig med bildene, ut med hunden. Wooh \o/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ferdig med bildene, ut med hunden. Wooh \o/ får jeg se bildene senere eller? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 bare 2 og 1 halv time igjen med jobb nå. skal bli godt å komme hjem å slappe av litt. håper jeg får sove i natt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 bare 2 og 1 halv time igjen med jobb nå.skal bli godt å komme hjem å slappe av litt. håper jeg får sove i natt... Hvorfor skulle du ikke få sove i natt egentlig? Snudd på døgnrytmen din eller noe? Jeg har faktisk fått en døgnrytme i det siste..er helt merkelig å våkne av seg selv i 8-tida og føle seg nesten uthvilt. Helt merkelig..jeg som har vært B-menneske så ufattelig lenge. Er nesten stolt over meg selv ^^ Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal på jobb 23 i kveld Jobber skift og må snu døgnet 2-3 ganger i uka.Det blir litt ekstra på lønna da og det hjelper det når man er lærling. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 For min del så kunne jeg bare ha jobbet natt, hadde ikke gjort meg noe som helst egentlig Er du jobber med paa99? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg