Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det å spy er for pyser. Ekte mannfolk svelger :ermm:

MANN! Hva i all verden er det du driver med? Er du klar over at jeg omtrent måtte sitte på hendene mine nå for ikke å komme med et skikkelig skittent svar!?

Du prøver bare å lure meg til å bryte reglene, du din utspekulerte jævel!

That's called entrapment! :mad:

:tease:

Lenke til kommentar
MANN! Hva i all verden er det du driver med? Er du klar over at jeg omtrent måtte sitte på hendene mine nå for ikke å komme med et skikkelig skittent svar!?

Du prøver bare å lure meg til å bryte reglene, du din utspekulerte jævel!

That's called entrapment! :mad:

:tease:

Blessen mir? ^_^

Ikke min feil at du leser det som seksuelt ;)

Ringte nettopp fra jobb, skal på nattevakt i morgen..blir vel...fun..får håpe jeg skal være på stabburet og ikke på gammelstua.

Lenke til kommentar
Ringte nettopp fra jobb, skal på nattevakt i morgen..blir vel...fun..får håpe jeg skal være på stabburet og ikke på gammelstua.
Fun eller ikke... Det blir greit med pengene tenker jeg. Du har vel ikke akkurat vært skjemt bort med vakter i det siste om jeg husker rett.
Lenke til kommentar
Fun eller ikke... Det blir greit med pengene tenker jeg. Du har vel ikke akkurat vært skjemt bort med vakter i det siste om jeg husker rett.
Ikke med nattevakter nei, dog har jobbet 4 dager nå på dagvakt så det går greit egentlig. Håper bare purken får fingeren ut av ræva så jeg kan få taxi-løyvet mitt. 3 uker siden nå siden jeg har levert det :mad:
Jeg går ennå på barneskola. o.O
Du får skrive bok om det :)
Lenke til kommentar
Øhhh... Jeg ble født?
*sukk*

Hvordan endte du opp her på diskusjon.no og i Forumkafèen?

Hvordan du ble unnfanget har jeg null interesse for.

Hvordan jeg endte opp her, er at jeg fant en annen kis som jeg kjenner fra et annet forum. Han heter foresten Bukselomme her. Jeg registrerte meg og så på postene hans og fulgte veien hit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...