Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hmmm. :/ er ikke så veldig glad i melk egentlig. kakao da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 jagær? alkoholen lissom? eller hva mener du? neinei, ikke jäger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha! Griseblodet har smeltet! Og Therese er på vei. Halleluja! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 jagær? alkoholen lissom? eller hva mener du? jägermaister. Nomnom =3 Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hmmm. :/ er ikke så veldig glad i melk egentlig. kakao da? ja! kakao er nam-nam! ^^ men blir man trøtt og klarer man å sove av d dah? jagær? alkoholen lissom? eller hva mener du? neinei, ikke jäger hva mente du da, da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvis du vil prøve å sove så kan du jo kanskje gjøre noe fysisk tungt..ta noen armhevinger/situps så du blir sliten og så legge deg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hva mente du da, da? kan være det samme Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Trening øker vel bare forbrenningen slik at kroppen blir mer urolig? Isåfall skulle man jo tro at det ble vanskligere å sove. Har lest både at trening farådes og anbefales før soving, så jeg vet ikke hva som er best. Kommer kanskje ann på personen det er snakk om. Skader vel ikke å prøve. Om en time drar jeg på opplæring til telefonintervjujobb. Håper jeg får jobben..... Endret 5. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan godt hende det ikke er å anbefale, vet bare at det fungere på meg iallefall ^_^ Er slags jobb du skal ha egentlig Snorre? Ringe til folk for å skjekke om de er kvalifisert til å jobbe på en bestemt plass eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg digger Paven med "Dø, Wenche Foss". Enda mer når jeg ser reaksjonen hennes i Dagbla'-artikkelen fra '97 ^^ Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gjett hva! Jeg har spydd! :O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gjett hva! Jeg har spydd! :O who cares -.-" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gjett hva! Jeg har spydd! :O Gratulerer. Var det deilig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bildetid! Snakkes senere, DNFK. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gjett hva! Jeg har spydd! :O who cares -.-" Nettop! For den som er litt treig i nøtta: Jeg er en hyper, liten 12-åring! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Faen, jeg vil ha mer a la "Martin Schanche og pjokken" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nettop! For den som er litt treig i nøtta: Jeg er en hyper, liten 12-åring! kan ikke du drive og spamme skiten din på vg forumet isteden eller no da? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Trening øker vel bare forbrenningen slik at kroppen blir mer urolig? Isåfall skulle man jo tro at det ble vanskligere å sove. Har lest både at trening farådes og anbefales før soving, så jeg vet ikke hva som er best. Kommer kanskje ann på personen det er snakk om. Skader vel ikke å prøve. Om en time drar jeg på opplæring til telefonintervjujobb. Håper jeg får jobben..... takk, takk for rådet. og lykke til på jobbintervjuet! ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Om en time drar jeg på opplæring til telefonintervjujobb. Håper jeg får jobben..... lykke til og slike jobber er ikke problem og få i det hele tatt... de tar inn alt og alle som regel Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nettop! For den som er litt treig i nøtta: Jeg er en hyper, liten 12-åring! kan ikke du drive og spamme skiten din på vg forumet isteden eller no da? Eeeeeh.... Hvorfor skulle jeg spamme på VG når jeg kan gjøre det her? (ikke at de skal skje) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg