Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er i lykkerus nå, headsetet jeg bestilte natt til mandag ligger nå på postkontortet og venter på meg Bare synd jeg skal på jobb i dag, og ikke har mulighet og hente det i dag, så jeg må vente til i morgen kjipt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er i lykkerus nå, headsetet jeg bestilte natt til mandag ligger nå på postkontortet og venter på meg Bare synd jeg skal på jobb i dag, og ikke har mulighet og hente det i dag, så jeg må vente til i morgen dakar Statistikken feilet, igjen >< trodde du ville bli glad jeg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) trodde du ville bli glad jeg Joda, setter utrolig stor pris på det, og sånn. Men er bare det at statistikken feiler, jah... jeg takler det bare ikke. Endret 5. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Øhhhh.... Eh.... *kremt* *skyte Bush* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Øhhhh.... Eh.... *kremt* *skyte Bush* faen går det av folk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva hjelper mot hosting og store smerter i bryst/hals? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva hjelper mot hosting og store smerter i bryst/hals? Dyne og te Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva hjelper mot hosting og store smerter i bryst/hals? Dyne og te Har dyna så går jeg og lager meg litt te. Brb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingenting som papirprototyper. Blir skremmende mye tull ut av det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvordan folk ikke kan lagre når de skriver store dokumenter. Daglig må man fortelle elever at "nei, det er borte for alltid. Ikke noe å gjøre med det". Hvor vanskelig er det å trykke ctrl+s egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Skremmende vanskelig. Omtrent like vanskelig som å avslutte eller skru på PCen eller skjermen *oppgitt* http://sjurvaage.com/privat/Papirprototyping%20(pdf).pdf *mer oppgitt* Endret 5. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har funnet ut at jeg har noe som heter hjerne. O_o Kanskje jeg skal bruke den. o.O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har funnet ut at jeg har noe som heter hjerne. O_oKanskje jeg skal bruke den. o.O Gratulerer Og clvn. Er enig med deg. ^^ Dog, selv er jeg blitt vandt til at OpenOffice har den gjenopprettingsgreien. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har funnet ut at jeg har noe som heter hjerne. O_oKanskje jeg skal bruke den. o.O Neida, spar på energien, og ikke bruk opp hjernen! Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 å gud, kjedelig dag på jobben. alle jeg ringer til er bare sure. å d blir jo ikkeno bedre av at jeg ikke får sovet noe lenger heller. noen som har no råd til hvordan jeg kanskje kan klare å få sove igjen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 varm melk før du legger deg Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 uff.. skolen er møkk! mattejall... liker ikke matte.... da kommer forumet til hjelp... Forum loking er sååå mye bedre enn matte.... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som har no råd til hvordan jeg kanskje kan klare å få sove igjen? pleier alltid slokne etter en jagær jeg. det som er mest brukt for tida Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 varm melk før du legger deg hmmm. :/ er ikke så veldig glad i melk egentlig. andre råd? (lol, føles nesten som om jeg har fått insomnia) =( får jo ikke sove uansett hvor trøtt og utslitt jeg er. noen som har no råd til hvordan jeg kanskje kan klare å få sove igjen? pleier alltid slokne etter en jagær jeg. det som er mest brukt for tida jagær? alkoholen lissom? eller hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg