Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 blir ikke det litt langt å gå? It will be worth it Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hallaah: Sitt her da vel! Ja, ok, kanskje ikke. Se en film eller last ned en anime-serie. ^^ Jeg skal se One Piece nå mens jeg FK-er liksom. I-P Uuuh! jeg digger anime filmer! ^^ men har jo ikke egen data hjemme. kommer vel sikkert til å leie en film eller noe. eller så setter jeg meg her og skriver litt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En runk, runke, runker, har runket Hmm. trukke ho klarer det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal se One Piece nå mens jeg FK-er liksom. I-P No you're not! Du skal nemlig se Naruto sammen med meg, etter at jeg har tatt bilder. Er Naruto mye tøffere? Broren min sier det suger. ^.^ Og, Hellaah; er du nyvervet siden du er jente? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor mye selger telefonene da? De selger bittesmå lapper hvor det står. "Orddelingsfeil, care?" på hva da? jeg skjønner virkelig ikke En runk, runke, runker, har runket Vel, den ble kanskje, "litt" slem jeg er en jente. du visste vel d? :/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hmm. trukke ho klarer det Faen... statistikken feilet igjen. Alle på forumet er jo blitt jenter jo... =/ Er Naruto mye tøffere? Broren min sier det suger. ^.^ Broren din er teit. Han har sikkert bare sett den teite versjonen på Cartoon Network eller noe. Nei, se Naruto sammen med meg. Kan vi ha Death Note maraton etterpå, også EDIT: Jenter kan da runke, de og Sist jeg sjekket, ble det hvertfall kalt det samme... Endret 5. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 blir ikke det litt langt å gå? It will be worth it hmmm.. hva får deg til å si d? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor mye selger telefonene da? 158,50 for fasttelelefoner ivartfall Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm. trukke ho klarer det Faen... statistikken feilet igjen. Alle på forumet er jo blitt jenter jo... =/ Er Naruto mye tøffere? Broren min sier det suger. ^.^ Broren din er teit. Han har sikkert bare sett den teite versjonen på Cartoon Network eller noe. Nei, se Naruto sammen med meg. Kan vi ha Death Note maraton etterpå, også Den er jeg med på. Jeg skal i byen i morra og kjøpe masse anime-filmer fra Ghibli og noen til. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hmmm.. hva får deg til å si d? godt spørsmål Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Owh god! Death Note filmene ruler heftig! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De selger bittesmå lapper hvor det står. "Orddelingsfeil, care?" på det gjør de faktisk i naborommet... post-it lapper Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Owh god! Death Note filmene ruler heftig! Hva går det ut på? I'll fucking google it. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Owh god! Death Note filmene ruler heftig! Jeg døde litt, etter kapittel 58 i mangaen, noe som resulterte i at jeg sluttet å se på DN, dog, begynnelsen eide hardt Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Owh god! Death Note filmene ruler heftig! Hva går det ut på? I'll fucking google it. ^^ vel, d spørs jo på om d er anime filmene eller om d er di som er i ekte. men digg film uansett ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Faen... statistikken feilet igjen. Alle på forumet er jo blitt jenter jo... =/ jeg er gutt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 jeg er gutt Statistikken feilet, igjen >< Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen her som liker å høre på Killswitch Engage, Linkin Park, eller Blood Stain Child? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Den nye plata til Jack Johnson virker fantastisk! Fikk forresten en 5'er i DB.no Sitter å hører nå.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er i lykkerus nå, headsetet jeg bestilte natt til mandag ligger nå på postkontortet og venter på meg Bare synd jeg skal på jobb i dag, og ikke har mulighet og hente det i dag, så jeg må vente til i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg