Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jobb jobb jobb, så stikker jeg hjem og legger meg etterpå-.-" derda? sitt er på jobb jeg og... fått nytt headsett Hva gjør du på jobben? noen som har no råd til hvordan jeg kan få tiden til å gå fortere når jeg er hjemme og kjeder meg eller? I think you know. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor er ikke kinoen åpen fra den 8. til den 14. februar? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takker Men har du noen forslag til hvilket program jeg bruker, for å få encodet filene? Største problemet er ikke at man ikke får lest de, men de skal inn i Windows MovieMaker *grøss* http://forum.videohelp.com/topic272118.html Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som har no råd til hvordan jeg kan få tiden til å gå fortere når jeg er hjemme og kjeder meg eller? I think you know. hva mener du nå? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor er ikke kinoen åpen fra den 8. til den 14. februar? fordi 12feb er hellig, og dem andre dagene påvirkes noen som har no råd til hvordan jeg kan få tiden til å gå fortere når jeg er hjemme og kjeder meg eller? komme seg ut? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 jeg er trøtt. =( *kaste vann på* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hva mener du nå? fapfapfapfap Og PepsiCo: Tusen takk *klemme* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som har no råd til hvordan jeg kan få tiden til å gå fortere når jeg er hjemme og kjeder meg eller? I think you know. hva mener du nå? Trenger jeg virkelig si mer enn at jeg har gjort det et par ganger allerede? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Trenger jeg virkelig si mer enn at jeg har gjort det et par ganger allerede? griiis ^..^ Endret 5. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 komme seg ut? hvis det regner veldig masse ute da? og hvis alle vennene mine ikke er tilgjengelig? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor er ikke kinoen åpen fra den 8. til den 14. februar? fordi 12feb er hellig, og dem andre dagene påvirkes men... men... MEN! Cloverfield har jo premiere på fredag! Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 *kaste vann på* du var slem som kasta venn på meg Espen! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hvis det regner veldig masse ute da? og hvis alle vennene mine ikke er tilgjengelig? Da blir du med meg ut. Her er det nemlig overskyet, masse snø, og ett perfekt vær og ta bilder i. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hvis det regner veldig masse ute da? og hvis alle vennene mine ikke er tilgjengelig? jeg er da alltids tilgjengelig, husk paraply Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hallaah: Sitt her da vel! Ja, ok, kanskje ikke. Se en film eller last ned en anime-serie. ^^ Jeg skal se One Piece nå mens jeg FK-er liksom. I-P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva gjør du på jobben? telefon selger.... har fått zennheizer headsett Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal se One Piece nå mens jeg FK-er liksom. I-P No you're not! Du skal nemlig se Naruto sammen med meg, etter at jeg har tatt bilder. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva gjør du på jobben? telefon selger.... har fått zennheizer headsett Hvor mye selger telefonene da? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som har no råd til hvordan jeg kan få tiden til å gå fortere når jeg er hjemme og kjeder meg eller? I think you know. hva mener du nå? Trenger jeg virkelig si mer enn at jeg har gjort det et par ganger allerede? hva da? jeg skjønner virkelig ikke hvis det regner veldig masse ute da? og hvis alle vennene mine ikke er tilgjengelig? jeg er da alltids tilgjengelig, husk paraply blir ikke det litt langt å gå? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvor mye selger telefonene da? De selger bittesmå lapper hvor det står. "Orddelingsfeil, care?" på hva da? jeg skjønner virkelig ikke En runk, runke, runker, har runket Vel, den ble kanskje, "litt" slem Endret 5. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg