Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, det er meg i et nøtteskall.

 

Edit: Toget, altså. Selv om jeg ikke er fremmed for å sprade rundt i undertøy og ullsokker så snart anledningen byr seg.

 

Jeg har gitt opp alt håp om å få sove i natt iom. at jeg sto opp uendelig seint i dag, så jeg vurderer å sette på en film eller to.

 

Siden jeg har ambisjoner om å bli kvitt hodepinen, utelater jeg Letters from Iwo Jima, We Were Soldiers, Dead Man Walking, Waltz with Bashir og The Shawshank Redemption fra lista, og sitter igjen med valget mellom Nosferatu, Le Voyage du Ballon Rouge, Blue Velvet (sett før, men David Lynch er verdt noen ekstrarunder), Across the Universe og diverse 40-tallsfilmer fra IMDBs topp 250.

 

Vil ikke akkurat forbinde meg selv med Thomastoget. Pleier ellers å gå i joggebukse når jeg er innendørs, men sånn er jo folk forskjellige.

 

Prøvd melatonin noen gang? Det skal visstnok hjelpe på søvnen. Funker ikke for meg da.

 

Bra det er flere som skal holde seg oppe. Er så kjedelig å stirre på en tom kafé i flere timer. :wee:

 

Og det er utelukket å gjøre noe annet?

Lenke til kommentar

Slutta å spise fiskekaker for 6-7 år siden, frem til da elsket jeg det, siden da har jeg ikke klart å få det i meg.

Råkost sku jeg gjerne spist, men der kicker allergien inn igjen - og jeg hater det ><

Kokt potet kan jeg alltids finne på å spise, smelter litt smør og heller over og man har god kosemat, men Lucifers dassvann får du ikke helt i meg uansett hva!

Lenke til kommentar

Goodie goodie, Amanita! :wee:

 

Fiskekaker er greit det synes jeg, skal begynne å ete mer fisk etterhvert. Helst bålstekt.

 

Irriterer meg at jeg har glemt tur-pakkelista mi på en annen harddisk hos en kamerat, så jeg får ikke lagt til noe når jeg kommer på noe nytt. Blir så rotete når man har flere lister å gå utifra. Men ordner det i morgen, tenker jeg.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...