Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har alltid innbilt meg at J-Kwon - Tipsy var hørbar, men tydeligvis ikke. Og jeg forsov meg med 2 timer. Ja ja >< Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 god morgen alle sammen ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 god morgen alle sammen ^^ mornings^^ ser ut til at du har funnet et tilholdssted mens du er på jobb du også ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ah, alltid like digg å våkne noen minutter før skyssen drar. Skal jeg gidde skole i dag og stresse som en helt i 2 minutt og kanskje rekke skyssen, eller bare slacke her med dere? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 mornings^^ ser ut til at du har funnet et tilholdssted mens du er på jobb du også ja hva faen? overser du meg? /ignore Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hva faen? overser du meg? /ignore https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10500217 Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 god morgen alle sammen ^^ mornings^^ ser ut til at du har funnet et tilholdssted mens du er på jobb du også ja hehe, jepp. ser sånn ut. det er jo så masse koselige folk her.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hehe, jepp. ser sånn ut. det er jo så masse koselige folk her.. nice catch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10500217 ehm.. /unignore trøtt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 skjer i dag da elle sammen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jobb jobb jobb, så stikker jeg hjem og legger meg etterpå-.-" derda? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 morgen alle sammen. Jeg sitter her plutselig med en .vro fil, som skal konverteres til ett format som er mulig å lese... noen idéer? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 skjer i dag da elle sammen? jeg er trøtt. =( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) morgen alle sammen. Jeg sitter her plutselig med en .vro fil, som skal konverteres til ett format som er mulig å lese... noen idéer? DVD Video Recording Format streaming video file. An associated .IFO file contains the various scene and timing information. This is different from a .VOB file where that information is included in the file. Several manufacturers use .VRO/.IFO files. This is a new specification for real-time recording on DVD discs. Kan lese den med powerDVD ihvertfall Endret 5. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 God morgen! I dag så holdt dem eldre meg hjemme fra skolen for jeg var så dårlig selvom jeg ville dra! Deilig å være hjemme i dag, men hosten er så sykt irriterende. Jeg får meg ikke et avslappet øyeblikk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jobb jobb jobb, så stikker jeg hjem og legger meg etterpå-.-" derda? sitt er på jobb jeg og... fått nytt headsett Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takker Men har du noen forslag til hvilket program jeg bruker, for å få encodet filene? Største problemet er ikke at man ikke får lest de, men de skal inn i Windows MovieMaker *grøss* Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som har no råd til hvordan jeg kan få tiden til å gå fortere når jeg er hjemme og kjeder meg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg