Bytex Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er vel ikke lenge før han har banka opp eksen din også, og skyldt på ulven. Skrulling deluxe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er vel ikke lenge før han har banka opp eksen din også, og skyldt på ulven. Skrulling deluxe.ehm... Det har vel skjedd en eller to ganger i måneden det siste halvannet året. JEg har gitt opp å prøve å hjelpe henne. Hun sier gang på gang at han egentlig er snill innerst inne. Jeg kan ikke hjelpe henne før hun VIL hjelpes. Men det er faen ikke gøy å se henne med armen i fatle eller med blåveis. Jeg og et par bekjente gikk så langt at vi kasta han ut og bad han holde seg unna for ca et år siden. Han fikk litt juling og sånn også. Vi satte oss ned og forklarte at hun ble ødelagt av han og vi ikke ville se på det lenger. Hun sa seg forsåvidt enig. Det holdt to uker så hadde han flytta inn igjen hos hu fordi hu syntes synd på han. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sikkert slemt sagt av meg, og svært politisk ukorrekt. Men jeg vil si man er -mer- verdt, om man kan leve utenfor A4 menneskets rammer. A4 mennesker er masseprodusert. Mye bedre å leve utenfor rammene og være fri til å tenke som man vil, og leve mer som man velger enn som andre velger. oO Så du er mer verdt enn meg? jeg ser på meg selv som ganske a4 egentlig. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kjedelig diskusjon (no offence), så jeg kan 'break the ice'. Jeg ble da fersket med øl... Pappa kom inn på rommet mitt en vakker kveld etter å ha lagd pizza. Han smeller opp døra "D ekkje mere brus igjen, så d blir entn; saft, vann eller øl t matn". "Øl?", sier jeg forskrekket. Så blir det stille i 2 sekunder, så ser på han på meg barskt (og jeg så hvor mandig det var p.g.a tsunamien av rynker i ansiktet hans fordi han så ufattelig morsk ut). Så sier med en litt grov stemme "Ja." Dagen etterpå var jeg å hentet meg en øl, drakk nesten alt... Var ikke noe godt egentlig, men orket ikke bare drikke litt så kaste boksen. Så setter jeg den ved siden av sengen min. Så dro jeg til damen min. Etter jeg hadde vært rundt 30 minutter hos dama mi ringer min kjære mor. "Koffer ligg d en ølboks atmed (ved siden av) senga di?". Så sier jeg uskyldig "pappa sa æ fikk smake ". Så sier hun det mest roy jeg har hørt noen gang: "Du har ikke sett mæ i action (rett over i koffertmodus *grøss*) før! Fra mandag av ska du å fardin få smake på helt andre saker (hurra, sadoparty fra mandag av!)". Så jeg kom hjem, unngik all bråk å gikk rett å la meg. Desperat prøvde jeg å gjemme ølboksen (Nei og nei... hvor desperat var jeg?) Så kommer pappa inn å ska hente ølboksen... han fant den ikke, så kom mamma inn å så den under sengen... Så sier hun "Han e vel så foill (full *sigh*) at har sovna". Jeg lo inni meg mens jeg fakesov. Min fredag i forrige uke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ny dag, nye muligheter, nye stressende jobbtimer, nye poster i dnfk, ny kopp med kaffe og nytt slagsmål i bygda Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ny dag, nye umuligheter. jeg hater tirsdager. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fordi di suger. jeg hater onsdager og. torsdager er no dritt det også. Fredager derimot <3 lørdag er elsk søndag er hat. Jeg er i godt humør idag http://www.funnyordie.com/videos/eab643de2f Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 God morgen. I dag skal jeg vel levere den Gay, jeg mener Guy Fawkes-historia mi.. Eller... Jeg er dessverre syk. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 God morgen. I dag skal jeg vel levere den Gay, jeg mener Guy Fawkes-historia mi.. Eller... Jeg er dessverre syk. ^^ Guy fawkes er rå^^ hadde innlevering om gunpowder plot på vgs. blei aldri ferdig da. Liker V for Vendetta bedre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 V for Vendetta er stilig God morgen, folkens. Da var jeg tilbake på jobb óg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 God morgen! På timeplanen idag: - Borre hos tannlegen - Norsk-fremføring - Soving...! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) V for Vendetta er stilig God morgen, folkens. Da var jeg tilbake på jobb óg. remember remember, the truddelidu of november Er det et dårlig tegn å høre "vi skulle hatt deg her for et halvt år siden" (positivt ment) av en ansatt når jeg har jobba her i 8 måneder? Endret 5. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg tilbyr belønning til den som dreper meg. Jeg brude ikke få leve (se i Deppetråden) En svett gymsokk tilbys... Førstemann til mølla for å drepe meg... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg tilbyr belønning til den som dreper meg. Jeg brude ikke få leve (se i Deppetråden) En svett gymsokk tilbys... Førstemann til mølla for å drepe meg... Dra til Tyskland, er sikkert noen som vil drepe og spise deg gratis Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er jo en mulighet... Vi får se... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eller bare ta deg sammen, kjøp en "ai æm sowwy"-bamse eller noe, og vær en mann? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eller bare ta deg sammen, kjøp en "ai æm sowwy"-bamse eller noe, og vær en mann? Jeg mistet min livs forelskelse for 10 timer siden. Jeg kan ikke være en mann, ikke i dag og de neste ukene. Jeg skal være en angrende idiot... Men bamsen var en ting (!) Får skulke bort mer av dagen i dag, ser det ut som... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg mistet min livs forelskelse for 10 timer siden. Jeg kan ikke være en mann, ikke i dag og de neste ukene. Jeg skal være en angrende idiot... Men bamsen var en ting (!) Får skulke bort mer av dagen i dag, ser det ut som... såsåsåså, tok meg 9 måneder å komme over min siste forelskelse. vondt til tider, men jeg står igjen på beina og er lykkelig love hurts, men tiden leger alle sår (fordet om du sikkert tenker det motsatte nå). få ut tårene og stabl deg på beina igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg