Skagen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Senga roper på meg, så jeg må være rask: Opp tidlig og lage digitale terrengmodeller i morgen på skolen. *spendt* God natta, dere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hax. Hvordan bruker du [ right ] uten at du får linjeskift, L4r5? Ting jeg gjør klokken to om natten for utsette å gå til sengs: lese artikler som "Why It Would Kick Arse To Be A Piece Of Chewing Gum That Has Been Chewed A Little Bit But Not Too Much". Endret 5. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hax. Hvordan bruker du [ right ] uten at du får linjeskift, L4r5? Bruker ikke [ right]. Bruker [ float=right]tekst[ /float] float står forresten FORAN [ center] Endret 5. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Klevur. Kan noen fortelle meg hvorfor det bare er midt på natten jeg får så mange gode ideer jeg føler at jeg må sette ut i livet? Ikke søren om jeg setter meg ned for å skrive midt på dagen, nei, men nå, nå som jeg desperat trenger søvn om jeg skal overleve (morgen)dagen, ja, da passer det visst fint. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du er et nattmenneske kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for linken, Lars. Jeg har finni meg sjæl! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nja, jeg er opplagt døgnet rundt i grunn, jeg (om man ser bort ifra de obligatoriske fem minuttene etter at man har satt sine føtter på gulvet om morgenen), saken er heller den at mye kan tyde på at det er bare om natten jeg evner å være ordentlig kreativ. Endret 5. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for linken, Lars. Jeg har finni meg sjæl! Jeg også. Jeg trodde lenge jeg var rar. At det var noe galt med meg. Men takket være internett har jeg oppdaget at jeg faktisk ikke er alene. Det er faktisk veldig mange mennesker som trives best om natten. Jeg kaller meg selv for Nattens barn. Og jeg har endelig innsett at det ikke er noe galt med det. Det er bare en annen måte å møte verden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så lenge dere ikke starter å snakke om at dere er Otherkin eller noe så skal dere få kalle dere nattens barn så mye dere vil.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noe galt er det selvfølgelig ikke med det (hva skulle så det være?), men irriterende er det utvilsomt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så lenge dere ikke starter å snakke om at dere er Otherkin eller noe så skal dere få kalle dere nattens barn så mye dere vil.. Hva i all verden er Otherkin? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 http://simple.wikipedia.org/wiki/Otherkin Jeg er katt inni meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 http://simple.wikipedia.org/wiki/Otherkin Jeg er katt inni meg. Nei, jeg er nok fortsatt et menneske. Men vi mennesker er utrolig forskjellige. Og jeg har endelig godtatt at jeg trenger ikke passe inn i A4-bildet av mennesket for å være like mye verd som andre. Det er noe som har tatt meg veldig mange år å innse Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sikkert slemt sagt av meg, og svært politisk ukorrekt. Men jeg vil si man er -mer- verdt, om man kan leve utenfor A4 menneskets rammer. A4 mennesker er masseprodusert. Mye bedre å leve utenfor rammene og være fri til å tenke som man vil, og leve mer som man velger enn som andre velger. oO Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Joda, men det er litt artig å se på alle disse små-emoene overalt som skal være "utenfor" og "annerledes", og så ser alle jentene og alle guttene kliss like ut med samme klær og hårsveis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Joda, men det er litt artig å se på alle disse små-emoene overalt som skal være "utenfor" og "annerledes", og så ser alle jentene og alle guttene kliss like ut med samme klær og hårsveis. Det er jeg faktisk litt enig i. Selv så har jeg brukte over 80% av livet mitt på å passe in i normalen. Så fant jeg ut at jeg kommer aldri til å bli den folk ønsker og forventer. Så hvorfor ikke være den jeg er? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, det er egentlig litt morsomt med de emokidsa, men samtidig så utrolig forståelig. Om man merker seg alderen, så er det en ting som er veldig vanlig innenfor aldersgruppen, og det er usikkerhet. De trenger felleskapet i å se ut som de andre, og å ikke være alene. Men samtidig er den usikkerheten ett svakhetstegn, og dette vet de, om ikke bevisst så vet underbevisstheten det. Og da må de være "unike", de må skille seg ut, ellers viser de svakhet. Det er usikre tenåringer. Tenåringer har sikkert alltid og vil sikker alltid være en usikker rase. hvordan de gir utrykk for det ser derimot ut til å forandre seg. Uff, for lite søvn. FY så rotete det der ble. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm. Jeg tror jeg er litt Otherkin av meg. Alltid gått rundt og ment at jeg var en hetero sapiens. Ifg. mamma har jeg sagt det siden tidlig barneskole Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hmm. Jeg tror jeg er litt Otherkin av meg.Alltid gått rundt og ment at jeg var en hetero sapiens. Ifg. mamma har jeg sagt det siden tidlig barneskole Nye typa til eksen min tror jeg mener han er otherkin selv om han garantert ikke kjenner uttrykket. Han påstår at han er en ulv inni seg. Og at han må være alfa'en. Noe som har ført til at han KREVER respekt. Han skylder faktisk aggresjonen sin på ulven han har inni seg (ja, jeg snakker fullt alvor nå). I mars skal han inn å sone 6 mnd for blind vold. Tror det hadde vært bedre med en søt liten pusekatt på innsiden jeg. Endret 5. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Søtt. Tror jeg skal se A Beautiful Mind eller 10 Things I Hate About You eller Gladiator nå. *poff* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg