L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet, han tjukkingen ville aldri i livet blitt sammen med Remini! I følge storyen så var han jo ikke like feit når de blei sammen da. SPillte han ikke fotball og greier? Der er diverre eit av tilfellene der denne berømte kammen kan dras med den største selvfølgelighet. Ikke bestandig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat stor nok, vil jeg tørre påstå.Jeg tør å være enig. ^^ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Der er diverre eit av tilfellene der denne berømte kammen kan dras med den største selvfølgelighet. Gutter er så enkle. Vi er altfor lette. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat stor nok, vil jeg tørre påstå.Jeg tør å være enig. ^^Spurte ikke om din mening, ego. :-| Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Petite et mignon. Akkurat stor nok, vil jeg tørre påstå. Skal vi ta den diskusjonen her? xD jeg kan stikke innom og gi deg litt oppmerksomhet Hun er mi!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jada, jeg går god for det. Fin smileybruk. ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Der er diverre eit av tilfellene der denne berømte kammen kan dras med den største selvfølgelighet. Ikke bestandig Då kan det umogeleg vere snakk om utovertiss. Med mindre du tenker på dei med begge delar. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spurte ikke om din mening, ego. :-|Er jeg ego fordi jeg er enig med deg, nå plutselig? oO Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg kan stikke innom og gi deg litt oppmerksomhet Hun er mi!! Vi kan dele, ta det med ro! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spurte ikke om din mening, ego. :-| Han har kanskje bedre grunnlag enn deg, da. Han har jo tross alt møtt meg irl. Jada, jeg går god for det. Fin smileybruk. ^^ Takk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men nå fant jeg jo faktisk noe å se på. Godt jobba Skarstad, jeg skal liksom sove! Husk at Seinfeld begynner rett etterpå. I følge storyen så var han jo ikke like feit når de blei sammen da. SPillte han ikke fotball og greier? Vel, de ville likevel ha skilt seg for lenge siden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi kan dele, ta det med ro!Firkant! =DxD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Der er diverre eit av tilfellene der denne berømte kammen kan dras med den største selvfølgelighet. Gutter er så enkle. Vi er altfor lette. At det ikkje er fleire kvinner i styre og leiarrollar her i verda er og forblir eit under. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hun er mi!! jeg kan vell låne litt da... ikke så veldig mye Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Petite et mignon. Akkurat stor nok, vil jeg tørre påstå. Skal vi ta den diskusjonen her? xD ooooh! Den der var kald! Då kan det umogeleg vere snakk om utovertiss. Med mindre du tenker på dei med begge delar. Finnes da gutter som klarer å dele og leke pent sammen med andre også Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi kan dele, ta det med ro! Og folk sier jeg er syk? Jeg vil da ikke dele folk opp i biter i alle fall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel, de ville likevel ha skilt seg for lenge siden.Pliz, hun er alt for bitchy til å finne seg noen ny mann. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spurte ikke om din mening, ego. :-|Er jeg ego fordi jeg er enig med deg, nå plutselig? oONei, du har rett for en gangs skyld. xD Og Kibs: Jeg bryr meg ikke om grunnlaget, can't a girl have dreams? :-| Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men nå fant jeg jo faktisk noe å se på. Godt jobba Skarstad, jeg skal liksom sove! Husk at Seinfeld begynner rett etterpå. God !%%"!4, godt jobba I følge storyen så var han jo ikke like feit når de blei sammen da. SPillte han ikke fotball og greier? Vel, de ville likevel ha skilt seg for lenge siden. Nesj, true love baby. Vi kan dele, ta det med ro!Firkant! =DxD Potensial, I see! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Då kan det umogeleg vere snakk om utovertiss. Med mindre du tenker på dei med begge delar. Finnes da gutter som klarer å dele og leke pent sammen med andre også Eg er redd du blandar sandkassen med senga litt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg