Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Olum, det er jo den beste romtemperaturen.

Jeg har levd med den i 5-6 år nå.

Unntatt om sommeren, alle rommene mine har en lei tendens til å få en temp på rundt 30 uansett om jeg har aircondition på eller vindu på vid vegg. ><

Du tuller med meg nå? Oppholdsrom skal være minst 21-22 grader.

Nei, jeg er seriøs.

Ideal-temperaturen min er 15-16 grader.

Prøver å holde den så mye jeg klarer, har ikke varme på på gulvet eller på badet :p

Venner som kommer på besøk kaller meg syk og når de har gått ser jeg at varmen står på på full guffe, ha ha ha! :p

Kle deg i kjole å gå rundt ute i uværet, da :p

Jeg gjør det, men vi har ikke noe uvær. Bare nulltemp, og det er jo null stress.

edit: Så lenge senga er digg, driter jeg i om jeg sover alene eller med jenter / gutter / whatever

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg får angst og noia når jeg har vært for lenge uten.

Dog, jeg har liten terskel sånn sett.

Første gang jeg slutta cola, hadde jeg halliser etter ei uke. Så personer som vandrende colaflasker :p

Skagen: Elektrisk varmeteppe? Mormor har det i alle sengene, så der er rommet iskaldt og senga glovarm. Sovner på momangen ^^

Lenke til kommentar
Skagen: Elektrisk varmeteppe? Mormor har det i alle sengene, så der er rommet iskaldt og senga glovarm. Sovner på momangen ^^

Hmm, det må være noe mer nymotens, hehe. Noe fra Apple kanskje. Også som er integrert i madrassen. Da skulle jeg har sovet godt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...