Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 uff... det er kjipt.... en mnd uten dama i senga her nå kan bli tøft... :/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kaldt rom er ganske counter-productive når det gjelder å skulle stå opp, har jeg oppdaget... Det er forsåvidt jenter også, uten sammenlikning for øvrig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Olum, det er jo den beste romtemperaturen.Jeg har levd med den i 5-6 år nå. Unntatt om sommeren, alle rommene mine har en lei tendens til å få en temp på rundt 30 uansett om jeg har aircondition på eller vindu på vid vegg. >< Du tuller med meg nå? Oppholdsrom skal være minst 21-22 grader. Nei, jeg er seriøs. Ideal-temperaturen min er 15-16 grader. Prøver å holde den så mye jeg klarer, har ikke varme på på gulvet eller på badet Venner som kommer på besøk kaller meg syk og når de har gått ser jeg at varmen står på på full guffe, ha ha ha! Kle deg i kjole å gå rundt ute i uværet, da Jeg gjør det, men vi har ikke noe uvær. Bare nulltemp, og det er jo null stress. edit: Så lenge senga er digg, driter jeg i om jeg sover alene eller med jenter / gutter / whatever Endret 4. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen burde finne opp sånn dynevarmen, omtrent som man får kjøpt til bilen om vinteren. Hater å legge meg i tæla seng. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan føles nikotinavhengihet ut? Når man liksom bare må ha? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Akuratt i dag kjente jeg at det hadde vært godt å ha noen å sove sammen med. En god venn, som det viser seg at det har blitt få av de siste ukene.. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg får angst og noia når jeg har vært for lenge uten. Dog, jeg har liten terskel sånn sett. Første gang jeg slutta cola, hadde jeg halliser etter ei uke. Så personer som vandrende colaflasker Skagen: Elektrisk varmeteppe? Mormor har det i alle sengene, så der er rommet iskaldt og senga glovarm. Sovner på momangen ^^ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skagen: Elektrisk varmeteppe? Mormor har det i alle sengene, så der er rommet iskaldt og senga glovarm. Sovner på momangen ^^ Hmm, det må være noe mer nymotens, hehe. Noe fra Apple kanskje. Også som er integrert i madrassen. Da skulle jeg har sovet godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ha ha, evt. koble til via USB? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ha ha, evt. koble til via USB? Det finnes USB tøffler, vet du? Vi kan skaffe sånne på jobben Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hehe, ja! Også får man en CD med programvare hvor man kan lage sånn temperatur-schedule, automatisk temperaturregulering, m.m.. Dette her tar vi patent på! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sånn... mrbjoern tror han legger seg nå. Dere får sove godt, alle sammen. Glad i dere jeg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ja da var endelig pcen up to date, har reinstallert windows og lagt inn alle nødvendige programmer nå jeg, godt å få det gjort holdt på timesvis, så det skal bli godt å legge seg Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 sånne ting tar tid og er slitsom ja Cryflopp.... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Kexxy, hvem var først ute med denne? Og hei, _Magnus_! Det var jeg som fikk snustråden stengt! Endret 4. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg.. men natta Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kexxy, hvem var først ute med denne? Og hei, _Magnus_! Det var jeg som fikk snustråden stengt! Ok? Good for you! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kexxy, hvem var først ute med denne? Og hei, _Magnus_! Det var jeg som fikk snustråden stengt! Ok? Good for you! Syns du skal ta det med et smil, jeg. Mindre snussnakk fører sikkert til mindre snus. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Akuratt i dag kjente jeg at det hadde vært godt å ha noen å sove sammen med. En god venn, som det viser seg at det har blitt få av de siste ukene.. =/ Du har jo meg da, men ikke faen om jeg ligger i samme seng som deg :O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Liker å sove alene jeg.Nå syns jeg du tøver fært her =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg