Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hu bor pokker i voll langt unna, men må prøve å komme meg dit. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hu bor pokker i voll langt unna, men må prøve å komme meg dit. Lykke til, slike ting er tøffe... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Samme her, kitty også. Irriterende som fy! Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Uff.. det der er leit datasmurf!! det loka seg forresten for meg og... men det fiksa en reflush.. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Uff.. det der er leit datasmurf!! det loka seg forresten for meg og... men det fiksa en reflush.. jaok, NÅ begynte det å bli jævvla plagsomt... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei alle sammen^^ Smurf: så utrolig leit, vet akkurat hvordan du har det, bestemoren min var gjennom det samme et par ganger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ja, farfar var gjennom slag og infarkt og magesår og gudene vet i flere år før han til slutt døde Har vært gjennom det før, for å si det sånn, men mormor er nest siste besteforelder igjen, og eneste grunnen til å dra ut dit hun bor - som er et utmerket sted for å ta bilder om sommeren, men som inneholder mye negativt og dritt sånn ellers, og det er bare faenskap. edit: Hei Aces Endret 4. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi får alle krysse fingrene for at hun blir bedre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, satser på at hu gjør det. Dama er sterk og sprek. Over 90 år og springer på fjellet året rundt. Plukker bær og stæsj, fikser og maler sitt eget hus, holder orden på stabburet (ingen mat, bare masse kuriositeter), sår og høster bær og poteter og tomater og slikt, samt klatrer i det store kirsebærtreet i hagen og plukker bær der. Så jeg har stor tro på at hun vinner kampen, men det er hardt å se fordi. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare meg som diskusjon.no monger for? Nei, jeg må stadig trykke på oppdater...... ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) edit Monger litt ja Endret 4. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mormoren min døde bare 59 år gammel:( Røyking pluss feil medisering etc:S Bestemor på 0 er fortsatt grei form men er senil etc, hun holder vel ut en stund til. jeg lever i håpet. Bestefar på 78 år jobber som bare det fortsatt og nettopp bygd seg nytt hus. fått seg dame har han og(hun er eldre enn han så ikke noe russuianbrides.com) forresten han som var sammen emd mormor som bare ble 59. Var trist å se en så snill sjel som mormor å gå bort, var ikke i begravelsen engang:( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare meg som diskusjon.no monger for? Nei, får sånn connection problemer cirka hver tredje gang jeg laster inn en side på forumet Oo...Trodde at Torrent programmet var skylda jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sjørøverøl smaker dritt i grunn. I alle fall etter tredje boksen. Nå har den jo blitt varm også, yuck >< Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sjørøverøl? Putt en isbit oppi^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skal ta liv av meg selv på tøffest mulig vis før jeg blir gammel og ekkel, jeg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Si fra når du får vite noe, Smurf. ___ Digg å få lånt gitar til hybelen Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å herregud, folk på nettby har gått berserk med den nye "Kyss"-funksjonen. Loggen bli jo fittelang Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei, får sånn connection problemer cirka hver tredje gang jeg laster inn en side på forumet Oo...Trodde at Torrent programmet var skylda jeg Torrenter har aldri skylden. ALDRI! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, loggen min er snart på 1337 nå Sjekker den aldri selv, folk som er på besøk sjekker den for meg o_O Men nei, helte ut ølet og blanda meg en hvit russer i stedet. Smaker mye bedre, og jeg får brukt opp fløten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg