Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg stikker og ser film med Nie. Snakkes. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Forresten, hva gjør du med griseblod Epelfe? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg "diskuterte" den ned med Addan en sen natt. "du bare gjemmer deg bak vannskelige ord" som presens og prefektum, ser jeg. ^^ han sitter med fremmedordbok når han skriver på diskusjon. Ahh! fant ut at poengene ble restettet når man gikk utfor banen! Ganske vanskelig spill når man bruker stolen som musematte! Så er det jo genialt òg da. ^^ Addan: Vi fikk Snustråden stengt! wooho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Forresten, hva gjør du med griseblod Epelfe? Vi tenkte vi skulle prøve noe nytt. Smøre hverandre inn med det når vi ruser oss på rohypnol. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hadde litt problemer med å få av blodet på t-skjorta mi jeg også (det var ikke griseblod da). Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som er inspirert av villmark? Anfall: Kult, kan jeg være med? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 han sitter med fremmedordbok når han skriver på diskusjon. Om du trenger en fremmedordbok for å forstå det han skrev er det strengt tatt du som fortjener refs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som er inspirert av villmark? Anfall: Kult, kan jeg være med? Hm. Hvis det er greit for Epletøs så. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hadde litt problemer med å få av blodet på t-skjorta mi jeg også (det var ikke griseblod da). Åhåhå, så "Tegning, form og farge". Lenke til kommentar
Addan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 han sitter med fremmedordbok når han skriver på diskusjon. Om du trenger en fremmedordbok for å forstå det han skrev er det strengt tatt du som fortjener refs. ok. gi meg refs da :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ida, du er og blir noe av det peneste som har postet bilder på dette forumet Bildene av deg med øks er bare helt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hadde litt problemer med å få av blodet på t-skjorta mi jeg også (det var ikke griseblod da). Struttepupper og blod. Blir det bedre? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Var det du eller metzgermann som frøs det? :| Og du svarte meg ikke på hva hun med de grønne dreadsene fra C-bygget het. Slakteren? Jeg aner faktisk ikke. Jeg tenker på Laila, men jeg tror ikke det er henne. Astrid, men hun går bilmekanisk. Argh. Vel, jeg er rimelig sikker på at vi hadde en med blått hår osv på media som het Laila. Men det er altså ikke henne jeg tenker på. 8D Jaja. IFPI vil forresten at norske ISP-er skal sperre tilgangen til TPB: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/04/525880.html ... Faen, når skal de gi opp? Jeg flirer bare av tåpelighetene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Beklager, men det var ekte blod. Og det stinket! Endret 4. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gjør det meste for å få kule bilder^^. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Åh faen. Mormor er lagt inn på sykehuset igjen. Hu var på bedringens vei og alt så lyst ut, men så plutselig fikk hu slag igjen. Hu var helt fin da jeg snakka med a i formiddag, og nå dette. Faen >< Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hva slags blod var det? Datasmurfen: Slikt er så kjipt, spesielt når det begynner å se lyst ut igjen, også så bare faller alt sammen igjen :/ Endret 4. februar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Det var mitt blod. Datasmurf: Skal du dra på sykehuset da? Endret 4. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare meg som diskusjon.no monger for? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Samme her, kitty også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg