Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 boomerang er imponerende, har over 500 saklige innlegg allerede Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har både hund og katt. Men må si at hund er mye bedere enn katt. Jeg har bare katt, men har hatt hund, og jeg mener at katt er bedre enn hund. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. Ja, den var dårlig Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. Du har skrevet "he`s" mange steder i stedet for "his". Og det burde være "but it didn't explode" i stedet for "but it din't exploded". Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. Du har skrevet "he`s" mange steder i stedet for "his". Og det burde være "but it didn't explode" i stedet for "but it din't exploded". Takk. ^^ *rette opp* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. Du har skrevet "he`s" mange steder i stedet for "his". Og det burde være "but it didn't explode" i stedet for "but it din't exploded". Takk. ^^ *rette opp* Ja, det er sikkert mer som jeg ikke la merke til, altså. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 boomerang er imponerende, har over 500 saklige innlegg allerede I've noticed! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PCen min lekker.... *panikk* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 boomerang er imponerende, har over 500 saklige innlegg allerede I've noticed! enten så er han intressert i mye, eller så er det meste spamm Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PCen min lekker.... *panikk* Du trenger en pannikk-knapp... Hvor skaffer jeg en slik? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 boomerang er imponerende, har over 500 saklige innlegg allerede Hvem er han? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. How I writed English? Mange eminente formuleringer og kreative grammatiske løsninger her. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PCen min lekker.... *panikk* Du trenger en pannikk-knapp... Hvor skaffer jeg en slik? www.gadgets.no Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) PCen min lekker.... *panikk* Du trenger en pannikk-knapp... Hvor skaffer jeg en slik? www.gadgets.no Sjekk tråden min! Linkz kommer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868775&hl= Endret 4. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Potetsalat + Pytt i Panne (med fløte, rødvin, parmesan og gudene vet) + speilegg = ? Lurer på å ta litt i lompe og burgerbrød for å brukt opp det også. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 boomerang er imponerende, har over 500 saklige innlegg allerede Pøh, han trippelposter og refererer til VG i ett sett Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. How I writed English? Mange eminente formuleringer og kreative grammatiske løsninger her. Jeg er tydeligvis ganske dårlig i norsk også, siden jeg ikke helt skjønte det du skrev. O_o Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er tydeligvis ganske dårlig i norsk også, siden jeg ikke helt skjønte det du skrev. O_o Så, ja, hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er tydeligvis ganske dårlig i norsk også, siden jeg ikke helt skjønte det du skrev. O_o Så, ja, hvor gammel er du? Hele 12 år. O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg