Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kjør på!

Pappa hadde irritert meg hele dagen, og mens jeg hjalp mamma med å kutte opp grønsaker randt det på en måte over for meg, og jeg snudde meg mot pappa med kniven hevet og sa ett eller annet/så lite pent på ham. Han følte seg truet. Sikkert med god grunn.

Hum, levde ikke opp til hypen. Du pynter nok bare på historien her? Var det en finger? Eller to? Kanskje hele handa!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har klare regler på det der. Intim omgang med andre personer er no-no, med mindre den andre personen er jente, og jeg er med. :innocent:

Eplefe er jo jente, da. :roll:

Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. :(

Lenke til kommentar
Tør jeg nevne at den dialekten ikke ligner på min en gang, og at setninga ikke gav mening??!!
Gjorde den vel, og gjør det vel!

Koselig at jeg fikk bli med i spoileren.... *cut*

Stakar. Skal gjøre det godt igjen, mannen min. :love:

Då sa. :wee:

Du, meg, levende lys, massasjeolje og litt... leketøy? :dribble:

oooh, yeah!

Les posten to poster over den jeg quoter. :p
Lenke til kommentar
Vi har klare regler på det der. Intim omgang med andre personer er no-no, med mindre den andre personen er jente, og jeg er med. :innocent:

Eplefe er jo jente, da. :roll:

Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. :(

Dette har vel aldri blitt bevist?

Lenke til kommentar

Du har jo også innovertiss. Oo

Jaaa. Men du er shærstn hans, liksom. Og kjærester blir fort litt egoistiske. Dessuten er utovertiss uinteressant. A little piece of Kibs, derimot.. :dribble:

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke drar halve verdens befolkning over en kam nå?

Der er diverre eit av tilfellene der denne berømte kammen kan dras med den største selvfølgelighet.

Lenke til kommentar
Megaegoistisk? Neida. :innocent:

Men hun er ikke deg da. ;)

Jeg tror ikke bevismateriale er lov å poste her. Men kibs kan gå god for det. :wee:
Lenke til kommentar
Megaegoistisk? Neida. :innocent:

Men hun er ikke deg da. ;)

Jeg tror ikke bevismateriale er lov å poste her. Men kibs kan gå god for det. :wee:

xD

Hun er Eplefe. :love:

Jada, jeg går god for det. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...