Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjør på! Pappa hadde irritert meg hele dagen, og mens jeg hjalp mamma med å kutte opp grønsaker randt det på en måte over for meg, og jeg snudde meg mot pappa med kniven hevet og sa ett eller annet/så lite pent på ham. Han følte seg truet. Sikkert med god grunn. Hum, levde ikke opp til hypen. Du pynter nok bare på historien her? Var det en finger? Eller to? Kanskje hele handa!? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs og Eplefe, altså? Nei, skal se Kongen av Queens, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi har klare regler på det der. Intim omgang med andre personer er no-no, med mindre den andre personen er jente, og jeg er med. Eplefe er jo jente, da. Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Annonsering: Kibs og Eplefe står for dagens underhaldingsinnslag akkompanjert av litt levende lys, massasjeolje og leiketøy. Nærmare detaljar om MSN-adresse dette vil bli streama live over på cam kjem seinare. Ja for NÅ klarer jeg jo å gå og legge meg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel. Da må jeg bare si unnskyld, søta. Noe(n) må jo være leketøy, da. Hum, levde ikke opp til hypen. Du pynter nok bare på historien her? Var det en finger? Eller to? Kanskje hele handa!? Sorry, nei. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs og Eplefe, altså? Nei, skal se Kongen av Queens, jeg. Tvilsomt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tør jeg nevne at den dialekten ikke ligner på min en gang, og at setninga ikke gav mening??!!Gjorde den vel, og gjør det vel! Koselig at jeg fikk bli med i spoileren.... *cut* Stakar. Skal gjøre det godt igjen, mannen min. Då sa. Du, meg, levende lys, massasjeolje og litt... leketøy? oooh, yeah! Les posten to poster over den jeg quoter. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Du har jo også innovertiss. Oo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi har klare regler på det der. Intim omgang med andre personer er no-no, med mindre den andre personen er jente, og jeg er med. Eplefe er jo jente, da. Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Dette har vel aldri blitt bevist? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Sikker på at du ikke drar halve verdens befolkning over en kam nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Du har jo også innovertiss. Oo Jaaa. Men du er shærstn hans, liksom. Og kjærester blir fort litt egoistiske. Dessuten er utovertiss uinteressant. A little piece of Kibs, derimot.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs og Eplefe, altså? Nei, skal se Kongen av Queens, jeg. Tvilsomt! Jeg vet, han tjukkingen ville aldri i livet blitt sammen med Remini! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaaa. Men du er shærstn hans, liksom. Og kjærester blir fort litt egoistiske. Dessuten er utovertiss uinteressant. A little piece of Kibs, derimot.. Jeg er ikke så lita, da. xD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Sikker på at du ikke drar halve verdens befolkning over en kam nå? Der er diverre eit av tilfellene der denne berømte kammen kan dras med den største selvfølgelighet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Megaegoistisk? Neida. Du har jo også innovertiss. OoMen hun er ikke deg da. Dette har vel aldri blitt bevist?Jeg tror ikke bevismateriale er lov å poste her. Men kibs kan gå god for det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Der er diverre eit av tilfellene der denne berømte kammen kan dras med den største selvfølgelighet. Gutter er så enkle. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaaa. Men du er shærstn hans, liksom. Og kjærester blir fort litt egoistiske. Dessuten er utovertiss uinteressant. A little piece of Kibs, derimot.. Jeg er ikke så lita, da. xD Petite et mignon. Akkurat stor nok, vil jeg tørre påstå. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. jeg kan stikke innom og gi deg litt oppmerksomhet Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs og Eplefe, altså? Nei, skal se Kongen av Queens, jeg. Tvilsomt! Jeg vet, han tjukkingen ville aldri i livet blitt sammen med Remini! Men nå fant jeg jo faktisk noe å se på. Godt jobba Skarstad, jeg skal liksom sove! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ikke ha med ham. Han er gutt, også er han sikkert megaegoistisk på deg bare fordi han har utovertiss. Megaegoistisk? Neida. Du har jo også innovertiss. OoMen hun er ikke deg da. Dette har vel aldri blitt bevist?Jeg tror ikke bevismateriale er lov å poste her. Men kibs kan gå god for det. xD Hun er Eplefe. Jada, jeg går god for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg