mushi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hun får den dypfryste sammen med div grønnsaker og kjøtt til mat og tørket som snacks. Og masse annet tørka rare ting da. Som klover, haler, ører, tryner, struper etc. Masse godt på okser og gris ^^ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hun får den dypfryste sammen med div grønnsaker og kjøtt til mat og tørket som snacks. Og masse annet tørka rare ting da. Som klover, haler, ører, tryner, struper etc. Masse godt på okser og gris ^^ Hm, vi ga hunded vår griseører før, men vi har sluttet med det. Finner liksom ikke noe meningsfult å si angående alr det tørkede snackset.. Uh. Endret 4. februar 2008 av Hellemyr Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal få meg bikkje når jeg blir stor! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal få meg Riesenschnauzer når jeg blir stor jeg. En svart en såklart. Finnes knapt finere hunder. Dessuten fungerer de vist ypperlig som vakthunder, samtidig som de kan bli ganske så familigevennlige med god trening. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Lykke til snorre Veldig krevende hunder, men kjempefine! Blir vel en stor en av ett eller annet slag på meg om ett par år, trenger en "ordentlig" hund Endret 4. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Uff... Jeg liker ikke Riesenschnauzere. Men det er nok bare dårlig erfaring. Da jeg var liten så var det nemlig en oppi gata som hadde en veldig mannevond utgave. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Liker hunder godt, jeg, men jeg er altfor lat av meg til å kunne gå til anskaffelse av en (nå, i hvert fall). Katter er mye snedigere sånn sett. Gratis, billige i drift, like morsomme som Bill Hicks og kosligere enn kakao foran peisen en kald vinterdag. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal ha en Engelsk Mastiff! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 The Aller Værste er litt digg må jeg si. Sitter og hører på en LP nå, som har stupedama på coveret. Chill Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det en border collie blanding? Han var dritfin! Har veldig lyst på aussie, korthåret collie eller bruks-schæfer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 prOn version Den suger. Nå er det dags for trening. Baibai Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det en border collie blanding? Han var dritfin! Har veldig lyst på aussie, korthåret collie eller bruks-schæfer Det er en blanding mellom bordercollie og collie. Utroligt grei hund. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tror jeg holder meg til et ovnsrør, et popkorn med pels og en kinesisk nakenhund med hår om jeg noen sinne blir kvitt allergien mot dyrepels og slikt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nååååh. Den hunden var bare kjempefin! Katt er også kos, kanskje man heller skal ha det. Kommer litt ann på hvor man bor (om man har utekatt), og om man har stor leilighet/hus. En huskatt bør gjerne ha litt areal å bevege seg på forsåvidt en hund også. Mens en utekatt er avhengig av å ha natur (gjerne skog) i nabolaget å vandre i. Så det kommer vel ann på tenker jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tror jeg holder meg til et ovnsrør, et popkorn med pels og en kinesisk nakenhund med hår om jeg noen sinne blir kvitt allergien mot dyrepels og slikt. Noen kinesiske nakenhunder med pels er allergivennlige Anbefaler deg å kjøpe en voksen , siden de har veldig varierende pelskvalitet. Du kan være allergisk for en hund når den er valp og plutselig tåle den når den blir stor, og omvendt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) rai rai Endret 4. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har både hund og katt. Men må si at hund er mye bedere enn katt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Selvfølgelig, jeg vil aller helst ha et en eller en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg