Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun får den dypfryste sammen med div grønnsaker og kjøtt til mat og tørket som snacks. Og masse annet tørka rare ting da. Som klover, haler, ører, tryner, struper etc. Masse godt på okser og gris ^^

Hm, vi ga hunded vår griseører før, men vi har sluttet med det.

Finner liksom ikke noe meningsfult å si angående alr det tørkede snackset..

Uh.

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar

Nååååh. Den hunden var bare kjempefin!

Katt er også kos, kanskje man heller skal ha det. Kommer litt ann på hvor man bor (om man har utekatt), og om man har stor leilighet/hus. En huskatt bør gjerne ha litt areal å bevege seg på forsåvidt en hund også. Mens en utekatt er avhengig av å ha natur (gjerne skog) i nabolaget å vandre i. Så det kommer vel ann på tenker jeg.

Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til et ovnsrør, et popkorn med pels og en kinesisk nakenhund med hår om jeg noen sinne blir kvitt allergien mot dyrepels og slikt.

Noen kinesiske nakenhunder med pels er allergivennlige :)

Anbefaler deg å kjøpe en voksen , siden de har veldig varierende pelskvalitet. Du kan være allergisk for en hund når den er valp og plutselig tåle den når den blir stor, og omvendt.

Lenke til kommentar

En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes

Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...