Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvem er du som har rett til å si at jeg er for ung til å stemme? Dette handler om krig, og i krig er alt lov.

Du er født i 93, dermed er du 17 år, noe som er lavere enn stemmeretten i Norge.

Det er heller ikke lov å gjøre "alt" i en krig.

Jeg er faktisk 16, dermed har min troverdighet til deg sunket betraktelig. Herved vil jeg ta imot alle svar på mitt foregående spørsmål med klarhet, så lenge de ikke kommer fra deg.

Lenke til kommentar

Glemte å besvare dette i går:

 

Med tanke på all saften Lucas har klart å presse ut av Star Wars franchisen, så tviler jeg på at du har klart å sett alt som er av Star Wars i løpet av to dager. *pirke enda litt*

 

Jeg mente sett det som jeg ikke hadde sett før.

 

Glimti: Happy Life Day.

 

Tenkte du på å se Star Wars?

Lenke til kommentar
Og hvem er du som har rett til å si at jeg er for ung til å stemme? Dette handler om krig, og i krig er alt lov.

Du er født i 93, dermed er du 17 år, noe som er lavere enn stemmeretten i Norge.

Det er heller ikke lov å gjøre "alt" i en krig.

Jeg er faktisk 16, dermed har min troverdighet til deg sunket betraktelig. Herved vil jeg ta imot alle svar på mitt foregående spørsmål med klarhet, så lenge de ikke kommer fra deg.

Slapp av nå, folkens. Har vel ikke tenkt å starte opp en krig her inne? :p

Lenke til kommentar
Og hvem er du som har rett til å si at jeg er for ung til å stemme? Dette handler om krig, og i krig er alt lov.

Du er født i 93, dermed er du 17 år, noe som er lavere enn stemmeretten i Norge.

Det er heller ikke lov å gjøre "alt" i en krig.

Jeg er faktisk 16, dermed har min troverdighet til deg sunket betraktelig. Herved vil jeg ta imot alle svar på mitt foregående spørsmål med klarhet, så lenge de ikke kommer fra deg.

Blir 17 i år da, same shit. :p

Lenke til kommentar
Har jo ikke fleshlight jeg :S Er jo derfor jeg lurer på hvordan den føles : p

 

Kjøp en da? Istedenfor å klage her?

 

Jeg klager da faen ikke :p du veit jo ikke hva klaging er hvis du kaller det klaging. Var jo godeste Mikkel som nevnte den først nå, jeg svarte bare. Impliserte ikke at jeg hadde ekstremt lyst på en ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...