Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Men hva er poenget? Er det liksom en beskjed til alle nordmenn om å gjemme seg i bomberommene som ingen har?

 

Det er for å forbrede dem på at de kan risikere å bli bombet sønder og sammen.

Lenke til kommentar
Oh btw, mjød over øl, any day! :D

Foretrekker Suttungs over Valhall(a). Smaker mye bedre. Null stress å drikke to flasker på rad, eneste aberet er prisen. Tror jeg må begynne og brygge det selv så jeg har til sommeren.

 

Tror ikke jeg har smakt den. Har smakt Valhalla og en annen type i mye mindre flaske med hank på. Husker ikke navnet da det er så lenge siden.

Lenke til kommentar
Men hva er poenget? Er det liksom en beskjed til alle nordmenn om å gjemme seg i bomberommene som ingen har?

Godt spørsmål. Har aldri sett et slikt rom. Får bare håpe at bomben blir sendt til en annen by, slik at vi kan leve videre. :!:

Jeg stemmer for Oslo!

Sorry, men du er for ung til å stemme.

Lenke til kommentar
Men hva er poenget? Er det liksom en beskjed til alle nordmenn om å gjemme seg i bomberommene som ingen har?

De fleste bygg har et bomberom i nærheten. Alle skolene jeg har gått på har hatt det, og det har også bygningen her jeg jobber i.

Ingen av skolene jeg har gått på har noen gang vist oss disse rommene. Hadde nok blitt ganske kaos dersom det faktisk hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Men hva er poenget? Er det liksom en beskjed til alle nordmenn om å gjemme seg i bomberommene som ingen har?

Godt spørsmål. Har aldri sett et slikt rom. Får bare håpe at bomben blir sendt til en annen by, slik at vi kan leve videre. :!:

Jeg stemmer for Oslo!

Sorry, men du er for ung til å stemme.

Og hvem er du som har rett til å si at jeg er for ung til å stemme? Dette handler om krig, og i krig er alt lov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...