Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Kyss en annen som hevn.

 

1+ :devil:

Hva med bestevennen hennes?

Bare om det innebærer tunge. Vennlig kyss på kinnet teller ikke når det gjelder hevnkyssing.

 

Hmm... Må vell ta MIN bestevenn da.. :p

Lenke til kommentar
Hmm... Må vell ta MIN bestevenn da.. :p
Hvis det er en jentevenn så kjør på. Siden dere er bestevenner så kommer dama di alltid til å være usikker på om det er noe mer mellom dere eller om det bare var hevn. Det er den perfekte måten å bryte ned psyken hennes over lengre tid.

Og hvis hun noen gang tar det opp under en krangel så kan du bare bruke guiltcard'et. "Det var DU som starta det!"

 

Husk å feste det på film eller noe og sende til henne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Hmm... Må vell ta MIN bestevenn da.. :p
Hvis det er en jentevenn så kjør på. Siden dere er bestevenner så kommer dama di alltid til å være usikker på om det er noe mer mellom dere eller om det bare var hevn. Det er den perfekte måten å bryte ned psyken hennes over lengre tid.

Og hvis hun noen gang tar det opp under en krangel så kan du bare bruke guiltcard'et. "Det var DU som starta det!"

 

Husk å feste det på film eller noe og sende til henne.

 

Neida skal ikke ta så hardt tilbake.. :p

 

Men hadde vært fint og fått en søt hevn!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg våknet med blodig leppe og eneste jeg husker fra drømmen var at noen boret to hull i foten min uten bedøvelse.

 

Drømte du om Antichrist?

Hvis det er filmen du mener, så nei, jeg har ikke sett den. Så dog Fight Club i går, men det forklarer ikke hullene i foten. :hmm:

 

Snakker om filmen ja, for hull i foten uten bedøvelse er noe en får se der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...