Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har klart røykdykkertesten! Congrats Nå kan du overleve i et røykerom Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Takk takk! Den var ikke så tung som folk skulle ha det til. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Snakker virkelig folk om hvor vanskelig røykryddertesten er? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 veit såvidt hva det er jeg... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 det er ikke så vanskelig å dykke i røyk da, gjort det i 15år jeg xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Snakker virkelig folk om hvor vanskelig røykryddertesten er? Hehe, ja de på jobben! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tør jeg å sjekke nettbanken før jeg bestiller LPer? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tør jeg å sjekke nettbanken før jeg bestiller LPer? Nei, ikke egentlig. Men du burde Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Droppe alt i dag og sitte i badet til jeg legger meg og høre på emomusikk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå har jeg faen meg fortjent en røykepause. har tømt rommet for klesvask og tomgods. Nesten tomt for søppel også. Jeg kan faen meg gå helt bort til senga uten å tråkke på noe som helst. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Rasch: er du brannmann eller? xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 mrbjoern, sant. Gikk en del penger på å være hjemme og ikke gjøre noen ting i helga, samt at jeg forhåndsbestilte Maskineri i går og må ha penger til å reparere hdden om den skulle komme på 7k. Da kan jeg ikke bruke 1000 spenn på LPer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen her som har operert ut visdomstann og husker sånn cirka hvor lang tid det tok? Det er snakk om å splitte den, og pelle ut bitene, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Rasch: er du brannmann eller? xD Røykdykker! Sånn industriell hehe Jobber i beredskap Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen her som har operert ut visdomstann og husker sånn cirka hvor lang tid det tok? Det er snakk om å splitte den, og pelle ut bitene, så vidt jeg vet. De måtte gjøre det med en tann jeg trakk en gang. Det er blodig, men ikke spesielt vondt. Litt køddent bare. Tar en halvtime, tr kvarter kanskje? Husker ikke helt. Er lenge siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg får noia bare tanken Nei, takke meg til å sitte her med Åge Aleksandersen på LP. "I en fin gammel bok står det skrevet noen ord. Gjør det gode, søk fred. Sky det onde, gjør du det. Da skal du finne El dorado" *synge for seg selv* Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vurderer å brenne 1000 spenn på HD DVD her Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 svidde ikke du akkurat av 2,5k på HD DVD er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg