Lemon Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Samme det. Stikker og leser litt nå eller ser på film eller et eller annet. Lykke til med oppgaven. Snakkes forumfolkens. Takk! Vi snakkes. - Jeg skal selvfølgelig på TG i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Woo, jeg sov 1,5 time. Bedre enn ingenting, drømte merkelig nok om jobbsøking med ei blodheit, arabisk jente som var pyroman. Og vi vandra rundt i hooden i Steinkjer. Liek wtf Jeg har ikke godt av sånt, jeg må jo være våken og opplagt for rushet som møter meg før helga. Onsdag morgen, 9:30 starter leksjon 3. Leksjon 4 er dagen derpå. Flott at de gir oss god tid! Jeg trenger en sigg ... Oh btw, mjød over øl, any day! Foretrekker Suttungs over Valhall(a). Smaker mye bedre. Null stress å drikke to flasker på rad, eneste aberet er prisen. Tror jeg må begynne og brygge det selv så jeg har til sommeren. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Høres bra ut. Jeg har jobba effektivt nå (og hoppa over småting), så jeg tar kvelden. Sov godt, frender. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sov godt, vesla. Jeg skal ut og røyke, woop! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det eneste fornuftige som har kommet ut av en kvinnes munn, er Einsteins penis. Jeg tenker da på når kvinnen gispet etter luft, mellom dragene. Foruten å være tilgjengelige feltmadrasser 24/7 har kvinnen en viktig funksjon her i livet: Nemlig å lage mat til mannen. Neida, jeg skal ikke være slem. Kvinnen skal få ta oppvasken også. Hadde dugd som troll på et rødstrømpe-forum tror jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så du skal selv vaske hus og klær og oppdra barna? Jo jo, det funker da det også. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvor er livserfaringa? 1) Vaske klær? Hyrer en heit vaskedame som man kan ligge med etter eget ønske. 2) Barna? Kondom? Evt; Heit vaskedame jobb nr 2. Sendes etterhvert på internatskole eller militærleier alt ettersom. Jentebabyer går i peisen, for øvrig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Morgen, ja... Datasmurf: Herlig prosjekt. Not. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 God morgen. Har de sovet godt i dag? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nei, hodet mitt virker ikke. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Crash: Jo da, har sovet greit nok. Nå legger jeg i vei til min siste engelsk-forelesning. Adjø! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Good morning, bitches! I dag er første dag i ny jobb. Skal være assistent i et fag dette semesteret. Sommerfugler i magen, gitt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 God morgen! Hva skal folket idag, noe spesielt på planene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ekstremt mye skole og jeg sov fra halv ett til to -_- Oh well ... http://www.thinkgeek.com/clearance/on-sale/b7f3/ Want! Morgen, ja... Datasmurf: Herlig prosjekt. Not. Ikke sant? Gleder meg virkelig til å sitte og slite med 3D hver dag frem til 4. mars i et håp om å stå dette faget :| Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvilken software bruker dere? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 3d programmet han bruker er maya. hvilken utgave av maya det er aner jeg ikke morn folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg