Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Wote for me to king:) Han gamle vi har gjør jo ingenting at all

 

Edit: Gratis øl til alle

 

Edit 2: Alle avholds må betale 99% skatt. Sånn at vi ikke avholds holdes med øl

 

Nyhus: Kongen må nu må lov å ha litt leif i blandt. Jeg er ikke gud

Endret av Big tony
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/2010/01/12/nyheter..._norge/9894999/

 

Jeg er helt for dette. Og vil de ikke frivillig, kan vi invadere de, vise svenskene at vi er gode for noe, og så for håpentligvis slippe mer ramaskrik om å få tilbake Jämtland og Härjedalen.

Ikke noe å bekymre seg for når det gjelder Sverige, Schau og co. kom vel frem til at innen 2080 så hadde nordmenn kjøpt opp hele Sverige :p

Lenke til kommentar
ja, gi oss mer land :devil:

Yeah! :D

 

Smurf: Går det ann å virkelig skjønne hva de sier? Islandsk er verre enn dansk.

Nei få nå heller svenske flickor til norge å la island være i fred.

Njash, islandsk er tidvis enklere enn dansk. Visse dialekter i Norge høres verre ut enn islandsk og dansk tilsammen uansett.

 

Hvrofor har vi konge...

 

Han gjør jo ikke en dritt..joda skal ikke glemme at han vifter med hånda fra balkongen på 17. mai. Men ellers..? :/

 

 

Gif President :thumbup:

Fordi monarki er utrolig mye bedre enn republikk. Det bygger på folketro og når bare jeg får viljen min, så blir de å sitte på tronen sin ca hele tiden med hermelinskappe, krone, septer og det hele, samt fikse mer fysisk avstraffelse. Skjære render i ryggen på tyvepakk og strø salt oppi f.eks. :D

 

http://www.dagbladet.no/2010/01/12/nyheter..._norge/9894999/

 

Jeg er helt for dette. Og vil de ikke frivillig, kan vi invadere de, vise svenskene at vi er gode for noe, og så for håpentligvis slippe mer ramaskrik om å få tilbake Jämtland og Härjedalen.

Ikke noe å bekymre seg for når det gjelder Sverige, Schau og co. kom vel frem til at innen 2080 så hadde nordmenn kjøpt opp hele Sverige :p

Det er alt for lenge til. Jeg vil ha action, nå! :D

De studentene som driver og flytter på grensesteinene f.eks, gjør en utmerket jobb! :D

Lenke til kommentar
Hvrofor har vi konge...

 

Han gjør jo ikke en dritt..joda skal ikke glemme at han vifter med hånda fra balkongen på 17. mai. Men ellers..? :/

 

 

Gif President :thumbup:

 

Kongen er en sosial snylter. Han får apanasje for å vifte me armen så han gjør jo noe.

Nav har noe lignende, Putte spiker i rett boks :) Sysselsetting..

Lenke til kommentar

Jævli fett om Island var "Norge" dømme på en måte, sikkert flere som hadde tatt turen over og :)

 

L2, http://www.opprop.no/opprop.php :thumbup:

 

Hvrofor har vi konge...

 

Han gjør jo ikke en dritt..joda skal ikke glemme at han vifter med hånda fra balkongen på 17. mai. Men ellers..? :/

 

 

Gif President :thumbup:

 

Kongen er en sosial snylter. Han får apanasje for å vifte me armen så han gjør jo noe.

Nav har noe lignende, Putte spiker i rett boks :) Sysselsetting..

 

Hah, jo dææven da :p

Lenke til kommentar
Hvrofor har vi konge...

 

Han gjør jo ikke en dritt..joda skal ikke glemme at han vifter med hånda fra balkongen på 17. mai. Men ellers..? :/

 

 

Gif President :thumbup:

 

Kongen er en sosial snylter. Han får apanasje for å vifte me armen så han gjør jo noe.

Nav har noe lignende, Putte spiker i rett boks :) Sysselsetting..

Jeg liker tanken på monarki, selv om Harald er så som så, og jeg har null tro på Haakon, men la oss tenke på Laffen her, folkens. Se det var kongen sin! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...