Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Er på skolen nå.

Men jo, kjøpte iPhone i helgen. Viste seg å være en stjålet telefon, annmeldte det til politiet og kan bli tiltalt for heleri eller noe faenskap. I tillegg til at jeg har mistet 3000 som jeg sannsynligvis ikke får tilbake. :):)

Sånn det går når du kjøper av "en kompis av fettern til Ali, dritbillig ass" istedet for butikk. ;)

Var via finn.

Hvorfor ikke bruke Finns betalingsgaranti og møte personen for å teste telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Egil, hvilken bok? :)

 

The Road. Har gledet meg såpass til filmen, så tenkte like så greit for en gangs skyld å lese boka til en film før jeg ser filmen.

Lenke til kommentar

Yay!

Nå kan jeg tjene 30 000 i måneden på å sitte på ræva!

Fikk en PM som levnet lite tvil.

Alle dine spørsmål angående ditt spørsmål vil jeg garantere deg med en 90% garanti på at du vil finne i dette systemet om du bare registrerer deg.

 

Når du har registrert deg kommer du inn i en ny fane som forteller deg alt om hva denne jobben går ut på.

 

Jo mer innterisert du er til og lese jo mer vil jeg fortelle deg.

Denne siden er ment for og luke vekk de som overhode ikke er i stand til og kunne gjøre denne jobben.

 

*lenke her*

 

Jeg legger ned mye tid for hver enkelt person som ønsker og bli medlem.

Jeg sorterer enkelt og greit ut hvem jeg gidder bruke flere timer på opplæring daglig den første uken frem til du kommer opp i en sikker inntekt.

 

Min jobb er å hjelpe deg til og tjene den summen du selv måtte ønske og tjene.

Håper jeg fikk besvart på det du lurte på.

 

Det koster deg ingen ting og uthente mye informasjon via meg.

Jeg tjener ingen verdens ting på at du klikker på denne linken om du ikke ønsker og tjene penger på dette.

 

Jeg behandler mellom 15 kunder daglig. Men prioriterer seriøse henvendelser!

- Er ikke et pyramide spill. Jeg garanterer deg fast inntjening om du lærer deg systemet.

 

Mvh.

*****

 

Dette er det jeg har lett etter i ALLE år! Gleder meg virkelig til å sette i gang med dette altså.

 

 

 

 

*sende pm til dotten og skagen om spam-pm*

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mistenker at det er samme tosken som opprettet en tråd om det tidligere i kveld her.

Manglende rettskriving får meg også til å lure på om vedkommende i det hele tatt er gammel nok til den slags.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Er det vanlig å sende PM om sånt til to mods samtidig?

 

Bare lurer jeg altså. :fun:

Sender til administrator. Ikke moderator. Admins kan en del mer enn det moderatorer kan nemlig. Bl.a. kan de sjekke innboksen din. Sender til begge sånn at begge vet om det og den som kommer først til mølla får æren av å gjøre noe med det.

 

 

Mistenker at det er samme tosken som opprettet en tråd om det tidligere i kveld her.
Skal ikke henge ut noen her, men jeg tror du er inne på rett spor.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...