Datasmurf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva er vegetarkjøtt? oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva er vegetarkjøtt? oOEn slaktet vegetarianer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Præhæ, jeg ser den Tenkte kanskje det var noe soyamøl Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sikkert soyagreier. "kjøttsubstitutt". Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 du tar grandis i stedenfor hjemmelaga pizza bare fordi den er vegetar?... Grandisen har jeg spist for lenge siden, med vegetarkjøtt menes det vegetarerstattingen for kjøttdeig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 ikke vær så kresen a gutt. spis det du får Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg er virkelig i mot kresne undommer/smpunger i matveien. Personlig liker jeg ikke en del typer muggost, fiken/dadler/svisker og fiskepinner. Fiskepinner må være det verste jeg veit. Jeg tenker bare på sårskorpe når jeg sitter og spiser det. Ellers eter jeg det jeg får servert. Edit: Sånn forbannet riccola-salat takler jeg ikke. Endret 12. januar 2010 av Skogsraa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er også ekstremt lite kresen, men vegetarmat spiser jeg ikke av prinsipp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har enda ikke smakt noe jeg ikke kan fordra, er jo klart mat jeg ikke liker smaken på, men spiser det fortsatt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg eter det aller, aller meste. Inkludert en del type muggoster (men ikke alle). Er også villig til å smake på alt jeg misliker smaken på én gang i året. Hvis det er noe annet som gjør at jeg ikke eter det (f. eks. konsistens. Som tunge.), så er det verre . Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Medister pølse og medister kaker er vel omtrent det eneste jeg ikke greier å trøkke ned i halsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har enda ikke smakt noe jeg ikke kan fordra, er jo klart mat jeg ikke liker smaken på, men spiser det fortsatt Jeg prøvde soyamelk en gang, jeg holdt på å spy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er også ekstremt lite kresen, men vegetarmat spiser jeg ikke av prinsipp. og hvilket prinsipp er det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg er ikke kresen i det hele tatt, spiser alt mulig. Slik har det alltid vært. Jeg liker maten de lager nå, men er ikke sulten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er også ekstremt lite kresen, men vegetarmat spiser jeg ikke av prinsipp. og hvilket prinsipp er det? At vegetarianere er idioter. Neida, de skal få lov til å spise hva dem vil sålenge de ikke prøver å fore meg med det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 høres ut som du mener det er som en religion noen kan prakke på deg. det finnes mye god mat som også er vegetarmat. sjøl er jeg langt i fra en vegetarianer, men har spist det noen ganger fordi det smaker godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg er tidvis kresen, jeg vet hva jeg ikke liker, men likevel kan spise, og jeg vet hva som kommer opp igjen like etter at det har kommet ned. Mat fra saltvann/ferskvann (som fisk, skalldyr, bløtdyr, hvaler etc) og noen muggoster, samt sopp går automatisk opp igjen. Tror det er en innkoda brekningsrefleks, ellers så kan jeg spise det meste, selv om jeg absolutt ikke liker det, eller reagerer allergisk på det Men jeg gjør det lett og holder meg til ting jeg liker. Med andre ord, rødt kjøtt og fast ost Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Edit: Sånn forbannet riccola-salat takler jeg ikke. Enig der, det er horribelt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har enda ikke smakt noe jeg ikke kan fordra, er jo klart mat jeg ikke liker smaken på, men spiser det fortsatt Jeg prøvde soyamelk en gang, jeg holdt på å spy. Skal prøve det en gang Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det kan godt være, men å ikke spise dyr siden man synes synd på dem blir feil for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg