MrLeftfield Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta meg selv, MEN jeg har ikke TID til å jobbe med annet enn skole, i alle fall ikke før mars. Og det er så heavy workload at jeg vet ikke om jeg har tid til å dra én fredagskveld til Trondhjem for å feire søss' 20-årsdag, eller om jeg har tid til å dra til Oslo på en torsdag for å se Rammstein. Det er merkelig hvordan "alle andre" klarer seg med deltidsjobb og skole/universitet altså. Det er merkelig få i klassen min som har deltidsjobb når jeg tenker meg om. Det er i alle fall 2, men de er mer på jobb enn på skolen og sliter like mye med fagene som jeg gjør og må være igjen et ekstra år de også. Hva med å bytte ut alle de timene du bruker på forumet med en jobb? Det er alltid tid til forumhoring. Det være seg om man er på skolen og jobber, om man er på en jobb og jobber, om man reiser til og fra et sted eller bare er hjemme. Bullshit. Har du tid til å henge på forumet, har du tid til en jobb. Jeg har hatt en deltidsjobb og gikk på en høyskole (bachelor nivå). Skole på dagtid og jobb på kvelden/helgene. Jeg klarte meg ^^ (herregud, jeg til og med rakk å være med i en semi-pro raiding guild og til slutt havna i officer rollen). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta meg selv, MEN jeg har ikke TID til å jobbe med annet enn skole, i alle fall ikke før mars. Og det er så heavy workload at jeg vet ikke om jeg har tid til å dra én fredagskveld til Trondhjem for å feire søss' 20-årsdag, eller om jeg har tid til å dra til Oslo på en torsdag for å se Rammstein. Det er merkelig hvordan "alle andre" klarer seg med deltidsjobb og skole/universitet altså. Det er merkelig få i klassen min som har deltidsjobb når jeg tenker meg om. Det er i alle fall 2, men de er mer på jobb enn på skolen og sliter like mye med fagene som jeg gjør og må være igjen et ekstra år de også. Hva med å bytte ut alle de timene du bruker på forumet med en jobb? Det er alltid tid til forumhoring. Det være seg om man er på skolen og jobber, om man er på en jobb og jobber, om man reiser til og fra et sted eller bare er hjemme. Bullshit. Har du tid til å henge på forumet, har du tid til en jobb. Jeg har hatt en deltidsjobb og gikk på en høyskole (bachelor nivå). Skole på dagtid og jobb på kvelden/helgene. Jeg klarte meg ^^ (herregud, jeg til og med rakk å være med i en semi-pro raiding guild og til slutt havna i officer rollen). Så fint for deg da, men skal jeg lære deg en ting som det ser ut til at du ikke vet? Mennesker er forskjellig, selv om noen orker det trenger ikke alle. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Så fint for deg da, men skal jeg lære deg en ting som det ser ut til at du ikke vet? Mennesker er forskjellig, selv om noen orker det trenger ikke alle. Jeg vet ikke hva som er verre jeg: å ikke "orke" eller å sulte. Dunno. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Trenger ikke å drukne siden i quotes da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) _____________\ 0 /______________ HALP IM DROWNING! Endret 12. januar 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 ________________________ Grab this rope Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 grilla kylling og ris til middag i dag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 grilla kylling og ris til middag i dag Pizza her Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Rakk du ikke tauet mikkel? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 grilla kylling og ris til middag i dag Pizza her overtidsmat her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Damn. Brukt nesten 2500 kroner på pensum i dag. Og har ei bok igjen. Grøss Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Rakk du ikke tauet mikkel? Jeg gikk på dass og dret! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Chicken Tandoori til middag. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) overtidsmat her Ble Dolly's på meg idag. At det var?! Er du som er så treig, frøken. Endret 12. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ble risengrynsgrøt på meg. Lagde selv! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Rakk du ikke tauet mikkel? Jeg gikk på dass og dret! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 her blei det lasagnelignende greier. smakte godt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ble grandis til middag idag gamlingene lager hjemmelaget pizza, men det ville ikke jeg ha, siden det er vegetarkjøtt på den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 du tar grandis i stedenfor hjemmelaga pizza bare fordi den er vegetar?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg