Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta meg selv, MEN jeg har ikke TID til å jobbe med annet enn skole, i alle fall ikke før mars. Og det er så heavy workload at jeg vet ikke om jeg har tid til å dra én fredagskveld til Trondhjem for å feire søss' 20-årsdag, eller om jeg har tid til å dra til Oslo på en torsdag for å se Rammstein.

Det er merkelig hvordan "alle andre" klarer seg med deltidsjobb og skole/universitet altså.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta meg selv, MEN jeg har ikke TID til å jobbe med annet enn skole, i alle fall ikke før mars. Og det er så heavy workload at jeg vet ikke om jeg har tid til å dra én fredagskveld til Trondhjem for å feire søss' 20-årsdag, eller om jeg har tid til å dra til Oslo på en torsdag for å se Rammstein.

Det er merkelig hvordan "alle andre" klarer seg med deltidsjobb og skole/universitet altså.

Det er merkelig få i klassen min som har deltidsjobb når jeg tenker meg om. Det er i alle fall 2, men de er mer på jobb enn på skolen og sliter like mye med fagene som jeg gjør og må være igjen et ekstra år de også.

Hva med å bytte ut alle de timene du bruker på forumet med en jobb? :hmm:

Det er alltid tid til forumhoring. Det være seg om man er på skolen og jobber, om man er på en jobb og jobber, om man reiser til og fra et sted eller bare er hjemme.

Lenke til kommentar
Introsangen til serien Nitro Circus. Travis Pastrana og en gjeng andre folk som gjør helt sprøe ting. Elsker den serien^^

Sikkert sett alle episodene og filmene en milliard ganger :love:

Film? Er det Nitro Circus film?

Jah mange :p

Den kom en for ikke lenge siden og, rett før julaften.

Oh my god the awesomeness. De må jeg få sett :D

Lenke til kommentar
SKUFFA AV CDON! Her får jeg alle star wars filmene MED SVENSK OMSLAG! "Det Mörka Hotet" "Klonerna Anfaller" og "Mörkets Hämd" :cry:. RETUUUUR! Nao schnell. Bestile samleboks istede på Play.com og sparte meg 180 kroner :fun: me loves play.com

CDon gjør det hele tiden nesten. Bruk Platekompaniet isteden, om du må bruke norsk side.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...