Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men faen, da må jeg faktisk låne penger likevel. Håpte det ikke ville komme til det.

Kan ikke du ringe de i morgen og mase da?

Klart jeg kan, men det er nå jeg ikke eier mat i huset og må låne penger for å kunne dra på butikken for å kjøpe meg mer bønner, pytt-i-panne og ost :p

Saft hadde også gjort seg, for å minimere smaken av klor i vannet.

Lenke til kommentar

Om jeg bare hadde penger ... Da sku jeg dratt rett på Go & Mætt og kjøpt den største baconcheesen de hadde klart å oppdrive, sagt "Sod off!" til livet uten junk, spist den, drikki 0,5 l cola og gått rett på Spar og kjøpt meg en tyver Lucky.

 

I stedet blir det å sitte her og whine til dere om at jeg er veldig sulten og veldig blakk.

Lenke til kommentar
En dobbel chopper cheese meny var en god ide. :D

 

Rapport på hamburgertur: Blir utsatt til i morgen da jeg har mer fri :)

 

Amatør.

Amatør, selvlagd hamburger er mye bedre enn macdonalds/burger king!

 

Smaksak. Men uansett mente jeg at du har snakket om burger i to dager nå.

Kan aldri prate for lenge om hamburgere *sikle*

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Datasmurf med skurkestreker. HA! Hadde vært et syn. :p

 

Hadde faktisk betalt for å sett det, dance monkey, DANCE!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ha ha ha, så desp er jeg ikke ... enda :p

Men får krype for foreldra mine og be om et lite lån på et par hundrelapper fra dem og håpe at jeg husker å betale det tilbake når penga kommer.

 

Det er tingen med meg og lån, jeg hater å låne fordi jeg alltid utsetter å betale / levere tilbake, til det punkt hvor det (for håpentligvis) er glemt. Samt at mamma krever renter.

 

Datasmurf med skurkestreker. HA! Hadde vært et syn. :p

 

Hadde faktisk betalt for å sett det, dance monkey, DANCE!

Du får betale noen for å fikse deg ei tidsmaskin og dra tilbake i tid og se sist jeg bøffa mat.

 

Og om dumpster diving er ulovlig, så har vi jo det også.

Lenke til kommentar

Lykke til med å kreve det tilbake ... Nei du, jeg har lånt nok av venner i det siste. Hovedsaklig til helt tåpelige og idiotiske ting som brus og sigaretter. Tenker aldri over at jeg heller burde bruke pengene på mat, før det er for sent ><

 

Men som sagt, får heller krype for foreldra mine. Irriterer meg litt at søss får mat og hva enn det skal være, mens jeg, jeg får låne penger til det, men de skal tilbake. Med renter. Woohoo. Banna likestilling ><

Lenke til kommentar
Lykke til med å kreve det tilbake ... Nei du, jeg har lånt nok av venner i det siste. Hovedsaklig til helt tåpelige og idiotiske ting som brus og sigaretter. Tenker aldri over at jeg heller burde bruke pengene på mat, før det er for sent ><

 

Men som sagt, får heller krype for foreldra mine. Irriterer meg litt at søss får mat og hva enn det skal være, mens jeg, jeg får låne penger til det, men de skal tilbake. Med renter. Woohoo. Banna likestilling ><

 

har muligens noe med alder å gjøre. (Vet ikke alderen på søsteren din, men vet ihvertfall at du er over 18)

Lenke til kommentar
Om jeg bare hadde penger ... Da sku jeg dratt rett på Go & Mætt og kjøpt den største baconcheesen de hadde klart å oppdrive, sagt "Sod off!" til livet uten junk, spist den, drikki 0,5 l cola og gått rett på Spar og kjøpt meg en tyver Lucky.

 

I stedet blir det å sitte her og whine til dere om at jeg er veldig sulten og veldig blakk.

 

jævla KØDD, sjur. Skaff deg jobb, latsabb!

Lenke til kommentar

Hu blir straks 20, jeg blir 24 i høst.

Hu er også den med fast jobb og masse cash generelt fra før av.

Og som bor i mammas leilighet i Trondhjem og betaler husleie til mamma ene og alene fordi ellers ville det bli for urettferdig opp mot meg, siden mamma ikke ser noe fremtid i leilighet i en liten by som Steinkjer.

 

Jeg er ikke bitter, ikke litt engang, siden jeg vet det er ene og alene min feil som har tatt så mange feil valg opp gjennom de noen og tyve årene jeg har levd. Droppe ut av allmenn, ikke bli lege likevel, ikke konse om å gjøre det kjempebra på skolen, men heller være fornøyd med å stå, bruke opp pengene jeg har tjent på de små jobbene jeg har hatt, samt ha en utpreget samlemani og bruke opp alt jeg tjener på bøker, dvder, vinyler, spill etc.

 

Vel, og fordi jeg drakk og røyka før jeg var 18. Vel, drakk i alle fall. Det faktum at jeg røyker og snuser er vel noe jeg aldri burde begynt med. Argh ><

 

Om jeg bare hadde penger ... Da sku jeg dratt rett på Go & Mætt og kjøpt den største baconcheesen de hadde klart å oppdrive, sagt "Sod off!" til livet uten junk, spist den, drikki 0,5 l cola og gått rett på Spar og kjøpt meg en tyver Lucky.

 

I stedet blir det å sitte her og whine til dere om at jeg er veldig sulten og veldig blakk.

 

jævla KØDD, sjur. Skaff deg jobb, latsabb!

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta meg selv, MEN jeg har ikke TID til å jobbe med annet enn skole, i alle fall ikke før mars. Og det er så heavy workload at jeg vet ikke om jeg har tid til å dra én fredagskveld til Trondhjem for å feire søss' 20-årsdag, eller om jeg har tid til å dra til Oslo på en torsdag for å se Rammstein.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...