MrLeftfield Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Menneh, da stikker jeg til Fetsund for å finne meg kone. At det var?! You 'eeeeeard 'im! *pimp slap* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sweet jesus, det var stekte pølser til lunsj. Yummy! Plutselig ble det pølsesmørbrød. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Heh, døde ikke hos tannlegen denne gangen heller. Blir like overraska hver gang. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg er på kurs! Endret 12. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 En kopp te med honning nå så er det burgertid. Skal aldri tenke at pc-en er lada opp så trenger ikke lader på skolen.. Lite batteri nå? Man lærer så lenge man lever... Nå fikk jeg lyst på burger igjen. Kanskje jeg skal ta den turen, som jeg egentlig skulle ta igår, idag Nå er det andre gangen du sier det. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da er jeg tilbake etter en forjævlig helg. SKJER? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Glimti: JEg har en ny tråd i politikkdelen jeg tror du hadde interresert deg for. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da er jeg tilbake etter en forjævlig helg. SKJER? Drikker te. hva med deg? Hvorfor var helgen forjævlig? Glimti: JEg har en ny tråd i politikkdelen jeg tror du hadde interresert deg for. Har svart der. Foreslår forøvrig at du slenger opp poll. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er på skolen nå. Men jo, kjøpte iPhone i helgen. Viste seg å være en stjålet telefon, annmeldte det til politiet og kan bli tiltalt for heleri eller noe faenskap. I tillegg til at jeg har mistet 3000 som jeg sannsynligvis ikke får tilbake. :) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 En kopp te med honning nå så er det burgertid. Skal aldri tenke at pc-en er lada opp så trenger ikke lader på skolen.. Lite batteri nå? Man lærer så lenge man lever... Nå fikk jeg lyst på burger igjen. Kanskje jeg skal ta den turen, som jeg egentlig skulle ta igår, idag Nå er det andre gangen du sier det. Ja, igår mista jeg lysten når jeg ble mett. Skal se om jeg ikke skipper middag idag og ser om jeg ikke drar inn og kjøper burger Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da er jeg tilbake etter en forjævlig helg. SKJER? Hørtes ikke bra ut =/ Uansett, hallo=) Trøtt. Det er det eneste svaret jeg kan gi deg x) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er på skolen nå. Men jo, kjøpte iPhone i helgen. Viste seg å være en stjålet telefon, annmeldte det til politiet og kan bli tiltalt for heleri eller noe faenskap. I tillegg til at jeg har mistet 3000 som jeg sannsynligvis ikke får tilbake. :) Sånn det går når du kjøper av "en kompis av fettern til Ali, dritbillig ass" istedet for butikk. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er på skolen nå. Men jo, kjøpte iPhone i helgen. Viste seg å være en stjålet telefon, annmeldte det til politiet og kan bli tiltalt for heleri eller noe faenskap. I tillegg til at jeg har mistet 3000 som jeg sannsynligvis ikke får tilbake. :) pun! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Men jo, kjøpte iPhone i helgen. Viste seg å være en stjålet telefon, annmeldte det til politiet og kan bli tiltalt for heleri eller noe faenskap. I tillegg til at jeg har mistet 3000 som jeg sannsynligvis ikke får tilbake. :)Du handlet i god tro og du meldte i fra. Jeg tviler sterkt på at du vil bli tiltalt i en slik situasjon. Selvsagt kjipt med pengene da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er på skolen nå. Men jo, kjøpte iPhone i helgen. Viste seg å være en stjålet telefon, annmeldte det til politiet og kan bli tiltalt for heleri eller noe faenskap. I tillegg til at jeg har mistet 3000 som jeg sannsynligvis ikke får tilbake. :) Uffda, høres ikke ut som noen god helg. Men du blir sikkert ikke tiltalt for det ville bli latterlig! Jeg obbserverte en som ble lettere skamslått forrige helg, men det ble aldri noen sak utav det så politiet har ikke engang giddet å be meg vitne. Sånn det går når du kjøper av "en kompis av fettern til Ali, dritbillig ass" istedet for butikk. Fin beskrivelse. Jeg skal sannsyneligvis ha ny mobil i løpet av uken, men da blir det kjøpt på butikk. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er på skolen nå. Men jo, kjøpte iPhone i helgen. Viste seg å være en stjålet telefon, annmeldte det til politiet og kan bli tiltalt for heleri eller noe faenskap. I tillegg til at jeg har mistet 3000 som jeg sannsynligvis ikke får tilbake. :) Sånn det går når du kjøper av "en kompis av fettern til Ali, dritbillig ass" istedet for butikk. Var via finn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Var via finn."Fettern til Ali" har også internett da tydeligvis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Den var lei Pinup ... iPhone suxx anyways! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Ja, igår mista jeg lysten når jeg ble mett. Skal se om jeg ikke skipper middag idag og ser om jeg ikke drar inn og kjøper burger Rapport ventes. Endret 12. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, igår mista jeg lysten når jeg ble mett. Skal se om jeg ikke skipper middag idag og ser om jeg ikke drar inn og kjøper burger Rapport ventes. Aye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg