Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hei, hei! hva skjer nå da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hei, hei!hva skjer nå da? Jøss... Nytt blod jo. Her skjer det som alltid bare masse prat. Hvem er du? Jeg er en (halv)gal fyr fra Langesund. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hei, hei!hva skjer nå da? Jøss... Nytt blod jo. Her skjer det som alltid bare masse prat. Hvem er du? Jeg er en (halv)gal fyr fra Langesund. hvem jeg er? vel, har vært her å prata siden kl 9. så jeg er vel ikke heeelt ny jeg er meg jeg... å en jobb-venninne av Espen. =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvem jeg er? vel, har vært her å prata siden kl 9.så jeg er vel ikke heeelt ny jeg er meg jeg... å en jobb-venninne av Espen. =) Aaaah. Vel, du får gi Espen en god klem fra meg og hilse da. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvem jeg er? vel, har vært her å prata siden kl 9.så jeg er vel ikke heeelt ny jeg er meg jeg... å en jobb-venninne av Espen. =) Aaaah. Vel, du får gi Espen en god klem fra meg og hilse da. hehe, skal se hva jeg kan gjøre! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aaaah. Vel, du får gi Espen en god klem fra meg og hilse da. jeg er glad i klemmer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Åhåhåh. Jeg har en greie for skikkelig spinkle gutter fant jeg ut. Det er så hett! Sånne catwalk-tynne. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Spikkestad :O der jeg er fra.. hvorfor skal du dit? Please ikke stalk meg lawl, flørta med ei derfra på nettby ^^ hvem ellers? Jan propanbavian? Hva het hun ? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aaaah. Vel, du får gi Espen en god klem fra meg og hilse da. jeg er glad i klemmer tihi... ^^ me 2! *kleeem* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kakao med krem, brødskive med nugatti og brunost. Namnamnam ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Åhåhåh. Jeg har en greie for skikkelig spinkle gutter fant jeg ut. Det er så hett! Sånne catwalk-tynne. jeg er spinkel Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Åhåhåh. Jeg har en greie for skikkelig spinkle gutter fant jeg ut. Det er så hett! Sånne catwalk-tynne. Bra jeg er spinkel da;D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 *vente på klemmen jeg ble lovet* Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Åhåhåh. Jeg har en greie for skikkelig spinkle gutter fant jeg ut. Det er så hett! Sånne catwalk-tynne. jeg er spinkel du er da vel ikke SÅ spinkel. syns ikke jeg i vært fall *vente på klemmen jeg ble lovet* hehe, du får den nå snart, når vi slutter på jobben vettu! xp Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 i AM le spinkelinkel! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan lager de glitter? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Daaaa har jeg fått ordna med skyss til oslo også. Megadeth <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 2 minutter igjen hade bra alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg