Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) ÅÅ fyy faaaa. Nå skjønner jeg hvorfor jeg en gang i tiden hørte på The Em Show flere millioner ganger.. den er jo EPIC ! Moar laik LEGENDARY mener jeg ! Endret 11. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen barn er bare tapt. De er på bærtur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ingen rspekt, ingen respekt... Dere har seriøst elendig smak når det gjelder dikt. Hvilke dikt liker du da, som har så god smak? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ingen som har lest diktet jeg linka Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ingen som har lest diktet jeg linka Noen barn er bare tapt. De er på bærtur. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ingen som har lest diktet jeg linka Noen barn er bare tapt. De er på bærtur.Må slutte å gå på bærtur da, vokser ikke slikt midt på vinteren. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ingen som har lest diktet jeg linka Jeg leste det, spesielt kan man si... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ferdiglagde pannekaker MED blåbærsyltetøy inni (i pakken ja) smakte bare vondt. De har marinert litt for lenge i det billige blåbærguffa.. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Var sikkert litt Ole Johan inni. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ÅÅ fyy faaaa. Nå skjønner jeg hvorfor jeg en gang i tiden hørte på The Em Show flere millioner ganger.. den er jo EPIC ! Moar laik LEGENDARY mener jeg ! prøv dette: - Ice Cube - Ice-T - Public Enemy - RUNDMC - Onyx - Cypress Hill - House of Pain Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nytter ikke, dagens unge tror Eminem og 50cent fant opp bra hip hop. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det høres nesten ut som om du sier at Em og 50 ER bra hip hop. Dette er bra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 NWA og Wu Tang Clan er også bra. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ferdiglagde pannekaker MED blåbærsyltetøy inni (i pakken ja) smakte bare vondt. De har marinert litt for lenge i det billige blåbærguffa..Jeg sto å så på slike i dag jeg også, men siden en tipakning med ubehandlede pannekaker kostet en tier mindre endte jeg opp med det + en pakke blåbersyltetøy istedet. De smakte ganske all right til å være ferdiglagde pannekaker. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nytter ikke, dagens unge tror Eminem og 50cent fant opp bra hip hop. FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nytter ikke, dagens unge tror Eminem og 50cent fant opp bra hip hop. Fuck 50-cent og hip hop... Eminem og rap Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ja, pannekakene som man bare skal varme er kjempegode, har kjøpt dem før og varma i mikroen. Men dette var ekkelt..de var så marinerte i blåbær at de bare knakk når jeg tok dem på fatet..funka ikke i mikroen heller. Skuffa. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ja, pannekakene som man bare skal varme er kjempegode, har kjøpt dem før og varma i mikroen. Men dette var ekkelt..de var så marinerte i blåbær at de bare knakk når jeg tok dem på fatet..funka ikke i mikroen heller. Skuffa. Hørtes ut som en produkt som failet lenge før det ble satt i produksjon... Likevel kjøper du det Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Alle vet jo at: Se filmen hos Youtube Nei svett hip hopp med dagens tards som akon osv osv er bare heeelt på trynet Go to sleep er PURE gode gamle tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg