After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Skal snart endre på signaturen min igjen. Har fått en ny ide til den. Kan den bli bedre enn din nåværende? Jepp. Kjedelig å ha det likt hele tiden. Bare la denne blir vurdert en siste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Finnes det noen som ikke liker Star Wars? Ja Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) LIAR! phantom menace og de 2 andre nye suger tho Endret 11. januar 2010 av Dovito Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg fullførte The Force Unleashed inatt. Kongespill. Mye moro der. Ble ferdig for en liten stund siden. Mye morsomt Løper nå rundt i Jedi ceremonial cape eller hva den nå heter og svart lightsaber Svart lightsaber var jo kul jau. Men, er ikke noe å gjøre etter man har fullført spillet, er det? Spille igjennom en gang til?... Noe slikt. Samle alle holocrons ihvertfall om man ikke har gjort det. Så på slutten skal jeg velge Sith stalker kostymet Valgte selvfølgelig å angripe Emperor første gangen. Så når jeg tar meg tid til å spille det igjen, skal jeg ta Vader Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du er vel tilbake på forumet så snart du har kommet deg hjem tenker jeg. Jada, hjemme igjen nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nå har jeg faen meg lest "Menn som hater kvinner" i snart to timer. Stolt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Klarer ikke å komme inn på wikipedia nå. Andre som har problemer med det? Finnes det noen som ikke liker Star Wars? Ja Hva har hendt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Star Wars liker vi! Finnes det noen som ikke liker Star Wars? Ja, jeg kjenner opptil flere personer. Direkte sitat fra en av dem: "E de' nå arti' da? Sjur, ka som e så arti' me' derre stjernegreiern din?" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noe slikt. Samle alle holocrons ihvertfall om man ikke har gjort det. Så på slutten skal jeg velge Sith stalker kostymet Valgte selvfølgelig å angripe Emperor første gangen. Så når jeg tar meg tid til å spille det igjen, skal jeg ta Vader Samlet selvsagt samtlige Holocrons første turen igjennom. Var litt mye febrilsk leting gjennom alle kriker og kroker, samt noen reloads. Er jo ikke så mye mer å hente. Kan jo også starte rett på siste-oppdrag og bare ta Vader isteden for å spille gjennom hele greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva har hendt? Nei. De eksisterer overalt desverre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Star wars jedi academy ftw ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Joda, godt spill det óg, men ser fryktelig mye frem til Old Republic fra Bioware. Kanskje det tar over for WoW. :O Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Star Wars liker vi! Finnes det noen som ikke liker Star Wars? Ja, jeg kjenner opptil flere personer. Direkte sitat fra en av dem: "E de' nå arti' da? Sjur, ka som e så arti' me' derre stjernegreiern din?" Hva har hendt? Nei. De eksisterer overalt desverre. Vi lever i en merkelig verden... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er ikke særlig fan av filmene selv. De er "greie". Jeg liker historien/bøkene/spillene bedre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Battlefront er det klart beste spillet så langt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg setter penga mine på Lego Star Wars: The Complete Saga *fapalicious* Lego og Star Wars, man kan ikke få det bedre spillmessig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har ikke prøvd legospillet. Har du prøvd Battlefront? Endret 11. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nope, ikke hørt om det engang Men argh, når skal jeg få penger da? :| Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Battlefront annbefales. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Start Trek filmene er bedre enn Star Wars filmene da Star Wars er bare greie å se på kino når de kommer ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg