L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva faen? Hva går det egentlig av folk? Jeg har blitt nominert til årets bruker av to personer. Hva faen slags inntrykk er det egentlig folk har av meg? Jeg bare driver å spammer rundt og lirer av meg masse BS jeg jo- Noen som har nominert meg da? Sjekk selv da. Det ligger i kategorien tilbakemeldinger til forumet Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) oh fy pokker som jeg skulle nyse.. uff, 10 ganger på rad men jaja, er deilig å nyse Endret 4. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hva faen? Hva går det egentlig av folk? Jeg har blitt nominert til årets bruker av to personer. Hva faen slags inntrykk er det egentlig folk har av meg? Jeg bare driver å spammer rundt og lirer av meg masse BS jeg jo- Vel, jeg fikk jo også en nominasjon, og jeg bruker store deler av tiden min på å skrive om hvor mye jeg irriterer meg over sånne som deg. ^^ Endret 4. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Herregud, som om ikke DNFK er popularitetskonkurranse nok... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sjekk selv da. Det ligger i kategorien tilbakemeldinger til forumet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 er ikke nominert, bortsett fra at jeg blei nevnt i sammenheng av: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det kommer helt ann på hvilken kategori vi snakker om. Gidder ikke å plukke ut mange spesifikke, men kan jo nevne noen... Rikky (video), Arve Systad, Mikael Berg, Dunestar (wds), Shikaru, Superseven, Holger Ludvigsen (visuell kreativitet) ++++++++ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Vel, jeg fikk jo også en nominasjon, og jeg bruker jo store deler av tiden min til å skrive om hvor mye jeg irriterer meg over sånne som deg. ^^Du er en av de vi elsker å hate, Skarstad. Vi kan være totalt uenige i blandt og gå hverandre på nervene til tider. Men likevel ... Forumet ville ikke vært det samme uten deg. (Og, nei, det var ikke ironi. Du ville blitt savnet om du forsvant.) Endret 4. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Sånne "konkurranser" handler jo bare om hvem som sleiker hverandre mest på..ryggen. "Du er sjefztøzen min :=^^=" type greier. Endret 4. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Arendal da? Sørlandet og Vestlandet blir til sommeren, pus. Dessuten skal vel du til Ida, skal du ikke? Spikkestad :O der jeg er fra.. hvorfor skal du dit? Please ikke stalk meg Hawt chick Drangedal? Seriously? hva skal du der?`oO Hawt chick, samt hjelpe nevnte jente med å ta over Norge. Jeg er innrulla som kokk. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Sånne "konkurranser" handler jo bare om hvem som sleiker hverandre mest på..ryggen. "Du er sjefztøzen min :=^^=" type greier. Haha, ja. Skjera folkens ? Edit: Btw, tøsing er jo ikke lov.. Endret 4. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 "Du er sjefztøzen min :=^^=" type greier. Tror ikke de brukerne har nok tilhengere til å kunne hamle opp med ordentlige brukere som Norbat , Simen1 og psilocybe uansett, jeg. Det ser i alle tilfeller dårlig ut for meg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dessuten skal vel du til Ida, skal du ikke? det skal jeg kanskje ja Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hawt chick, samt hjelpe nevnte jente med å ta over Norge. Navn? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hawt chick, samt hjelpe nevnte jente med å ta over Norge. Navn? Sorry, det spratt det nesten ut av meg PepsiCo. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hawt chick Best movie evvar? BOYS ARE CHEATS AND LIARS, THEY'RE SUCH A BIG DISGRACE! THEY WILL TELL YOU ANYTHING TO GET TO SECOND BASE... Endret 4. februar 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sorry, det spratt det nesten ut av meg PepsiCo. careful Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Spørsmål: hvor lenge holder brunet kjøttdeig seg i kjøleskapet? Hawt chick Best movie evvar? BOYS ARE CHEATS AND LIARS, THEY'RE SUCH A BIG DISGRACE! THEY WILL TELL YOU ANYTHING TO GET TO SECOND BASE... BALL, BASEBALL HE THINKS HE'S GONNA SCORE IF YOU LET HIM GO ALL THE WAY THEN YOU ARE A WHOR... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Litt over en uke, Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg