Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fuck deg selv sameboe :p Du driver jo og kommenterer småjenter sine bilder på nettby :p

Øhm... ok, hva har det med burgere å gjøre?

Godt spørsmål. Det er bra patetisk enten han finner en sammenheng eller ikke riktignok.

 

Meh dere er kjedelige :p Finn noe bedre og gjøre, orker ikke ha DNFK krangel versjon 203 på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Fuck deg selv sameboe :p Du driver jo og kommenterer småjenter sine bilder på nettby :p

Øhm... ok, hva har det med burgere å gjøre?

Godt spørsmål. Det er bra patetisk enten han finner en sammenheng eller ikke riktignok.

 

Meh dere er kjedelige :p Finn noe bedre og gjøre, orker ikke ha DNFK krangel versjon 203 på nytt igjen.

Da kan du jo godt la være å si noe som helst fra starten av da ;) Jeg orker ikke krangle, skal hjem om 4 minutter uansett så :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Oh, jeg skal faen meg kjøre fra butikk til butikk på søken etter pinnekjøtt.

Vi fikk tilsendt hjemmelagd pinnekjøtt fra vestlandet i år, smakte alt for godt.

Synd sesongen for pinnekjøtt er slutt nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Oh, jeg skal faen meg kjøre fra butikk til butikk på søken etter pinnekjøtt.
Jeg begynner å bli litt lei pinnekjøtt for en stund. Har hatt det fire ganger så langt denne pinnekjøttsesongen.

 

Derfor spiser jeg kun pinnekjøtt én gang, på julaften. Når noe er såpass godt, er det litt dumt å bli lei av det.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli litt lei pinnekjøtt for en stund. Har hatt det fire ganger så langt denne pinnekjøttsesongen.

Jeg har også spist det 4 ganger og trodde jeg var lei. Men tar meg selv i å lengte etter pinnekjøtt når jeg er sulten.

 

Vi fikk tilsendt hjemmelagd pinnekjøtt fra vestlandet i år, smakte alt for godt.

GIMME!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vi fikk tilsendt hjemmelagd pinnekjøtt fra vestlandet i år, smakte alt for godt.

GIMME!

 

Det har sine fordeler å ha besteforeldre som driver med gårdsbruk, en får for mye god mat.

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...