Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fuck deg selv sameboe Du driver jo og kommenterer småjenter sine bilder på nettby Øhm... ok, hva har det med burgere å gjøre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fuck deg selv sameboe Du driver jo og kommenterer småjenter sine bilder på nettby Øhm... ok, hva har det med burgere å gjøre? Godt spørsmål. Det er bra patetisk enten han finner en sammenheng eller ikke riktignok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Oh, jeg skal faen meg kjøre fra butikk til butikk på søken etter pinnekjøtt.Jeg begynner å bli litt lei pinnekjøtt for en stund. Har hatt det fire ganger så langt denne pinnekjøttsesongen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fuck deg selv sameboe Du driver jo og kommenterer småjenter sine bilder på nettby Øhm... ok, hva har det med burgere å gjøre? Godt spørsmål. Det er bra patetisk enten han finner en sammenheng eller ikke riktignok. Meh dere er kjedelige Finn noe bedre og gjøre, orker ikke ha DNFK krangel versjon 203 på nytt igjen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg og, kanskje jeg skal fryse meg de 5 kilometerne inn til sentrum idag. Skjer ikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fuck deg selv sameboe Du driver jo og kommenterer småjenter sine bilder på nettby Øhm... ok, hva har det med burgere å gjøre? Godt spørsmål. Det er bra patetisk enten han finner en sammenheng eller ikke riktignok. Meh dere er kjedelige Finn noe bedre og gjøre, orker ikke ha DNFK krangel versjon 203 på nytt igjen. Da kan du jo godt la være å si noe som helst fra starten av da Jeg orker ikke krangle, skal hjem om 4 minutter uansett så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Oh, jeg skal faen meg kjøre fra butikk til butikk på søken etter pinnekjøtt. Vi fikk tilsendt hjemmelagd pinnekjøtt fra vestlandet i år, smakte alt for godt. Synd sesongen for pinnekjøtt er slutt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Oh, jeg skal faen meg kjøre fra butikk til butikk på søken etter pinnekjøtt.Jeg begynner å bli litt lei pinnekjøtt for en stund. Har hatt det fire ganger så langt denne pinnekjøttsesongen. Derfor spiser jeg kun pinnekjøtt én gang, på julaften. Når noe er såpass godt, er det litt dumt å bli lei av det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Da stakk jeg hjem! So long! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Du er vel tilbake på forumet så snart du har kommet deg hjem tenker jeg. Endret 11. januar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg og, kanskje jeg skal fryse meg de 5 kilometerne inn til sentrum idag. Skjer ikke Det tror ikke jeg heller Men var snakk om å se Sherlock Holmes idag så kanskje jeg kan få meg en da^^ Egentlig fristet det litt å gå bare for at du skal ta feil om meg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg tar ikke feil om deg Aleks! innse det jeg kjenner deg for godt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg tar ikke feil om deg Aleks! innse det jeg kjenner deg for godt. Nå må jeg jo nesten gå. Får se etter middag^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg begynner å bli litt lei pinnekjøtt for en stund. Har hatt det fire ganger så langt denne pinnekjøttsesongen. Jeg har også spist det 4 ganger og trodde jeg var lei. Men tar meg selv i å lengte etter pinnekjøtt når jeg er sulten. Vi fikk tilsendt hjemmelagd pinnekjøtt fra vestlandet i år, smakte alt for godt. GIMME! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 jeg er sulten har ikke spist idag. Middagstips idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vi fikk tilsendt hjemmelagd pinnekjøtt fra vestlandet i år, smakte alt for godt. GIMME! Det har sine fordeler å ha besteforeldre som driver med gårdsbruk, en får for mye god mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 jeg er sulten har ikke spist idag. Middagstips idag? Pinnekjøtt eller burger ble det snakket om her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fikk halve Grandisen til en kompis, så blir det middag klokka 2 også hamburgere senere ikveld. Win? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg