Natrich Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 God morgen. Første dag på skolen etter juleferien. BLÆH =/ Ikke klag! Andre har vært på skolen en uke allerede! God morgen forresten! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 God morgen. Første dag på skolen etter juleferien. BLÆH =/ Ditto. Ser ut til at mine uker dette semesteret starter med matte 2-forelesning 0815. Hurra Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har gym i første time.... -__________________________________________________________________________________________ __- Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Buhu:D Gym er kos da kommer du i gang om morgenen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Da spiste man akkurat frokost på badet fordi det var 15 grader i resten av huset Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Da spiste man akkurat frokost på badet fordi det var 15 grader i resten av huset lolfail. Er alltid 15 grader hos meg når jeg våkner. Ikke det at jeg gidder å ha på varme nok til høyere. Rørosing FTW Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Rørosing FTW Pff, by-menneske! Usj, kjedelig å våkne med hodepine. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Materiallære er kjipt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde en helt fucka drøm i natt XD. Jeg og mine to gamle skolekamerater, skulle prøve ut en eller annen fucka aktivitet. Det det hele gikk ut på var at vi liksom skulle gjøre stavsprang i vannet, også på en eller annen måte lande på hvert vårt digre skjell også fyke bortover vannet i full fart. Ikke nok med at dette høres fucka ut, men det var også ferskvann, alikevel klarte kompissen min å finne masse krabber og blekksprut blanda med snegleaktige dyr. I tilegg så var det en sånn rar ting som gikk igjen, med at det var 14 års aldersgrense på å holde på i mer enn en time, og jeg vet ikke helt hvorfor vi brydde oss, for vi var jo 18 alle sammen i drømmen, og på ekte XD Noen som vil tyde denne drømmen for meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 du er vel bare litt rar. morn folkens Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dere fortjener litt kjærlighet. ;¤ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har alltid trodd Perren var rundt 40 år, jeg. Lies, all lies! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Morn, folkens Og en sen takk til Fargoth=) Er litt morsomt å se det flygende rektumet mitt på andre steder enn akkurat på venstre side av skjermen =p Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg har alltid trodd Perren var rundt 40 år, jeg. Lies, all lies! XD Jeg tar det positivt, da betyr det at jeg høres ut som en intelligent og gjennomtenkt fyr XD Også betyr det jo at noen har lagt merke til meg Endret 11. januar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I need help :< Oppg2: Hvilke opplysninger kommer fram i et budsjett? Svar: Oppg3: Hvor kan man søke økonomisk støtte til bedrift? Svar: Oppg5: Hvilke punkter skal en forretningsplan inneholde? Svar: Oppg6: Hva er fordelene og ulempene ved å velge aksjeselskap som selskapsform? Svar: Oppg7: Hva er fordelene og ulempene ved å velge enkeltpersonforetak eller ansvarlig selskap som selskapsform? Svar: Takk den som gidder å hjelpe meg Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ahh, lenge siden jeg har jobbet med sånne ting, men kan se hva jeg husker. Oppg2: Hvilke opplysninger kommer fram i et budsjett? Svar: Budsjettet er jo ikke faktiske tall, men det kan gi en pekepinn på hva man forventer å tjene o.l. Egentlig veldig lurt å lage et budjsett, fordi man kan bruke det som veiledning. Oppg5: Hvilke punkter skal en forretningsplan inneholde? Svar: Faen nå har jeg ikke boka med meg. Men forretningside i allefall. Bah, nå er jeg skuffa over meg selv, fikk jo faen meg 5 og 6 i alle disse fagene i fjor. Må vel lese litt mer før jeg starter å studere til neste neste år Skal se om jeg finner noen gamle forretningsplaner jeg lagde i fjor og forifjor. Endret 11. januar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Takk for den lille hjelpen jeg fikk, er igrunn bare oppg 5 jeg har igjen nå Resten har jeg svar på Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jau, skulle gjerne gitt mer men, Bedin her er en god side å bruke når man lurer på slike ting. bedin.no Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jau, skulle gjerne gitt mer men, Bedin her er en god side å bruke når man lurer på slike ting. bedin.no Da fant jeg mitt siste svar, takk Perrern Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ah, espresso, di.fm og eplejuice. Og snart begynner Radioresepsjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg