Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fedje er nydelig. Punktum. Og akkurat nå sitter Eplefe og Anfall utenfor skolen min med 3 liter griseblod. Jeg vil leke med dem, men ikke med blodet. Helvetes ekle duste-lærer. *furte* Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Høres ut som jeg må sette opp reiseplan for påska gitt Langesund, Drangedal, Tønsberg, Bærum, Spikkestad, Fredrikstad, Oslo, Skien, dette blir jo nesten pes Spikkestad :O der jeg er fra.. hvorfor skal du dit? Please ikke stalk meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Høres ut som jeg må sette opp reiseplan for påska gitt Langesund, Drangedal, Tønsberg, Bærum, Spikkestad, Fredrikstad, Oslo, Skien, dette blir jo nesten pes Drangedal? Seriously? hva skal du der?`oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Simonsen? hvem ellers? Og akkurat nå sitter Eplefe og Anfall utenfor skolen min med 3 liter griseblod. Jeg vil leke med dem, men ikke med blodet. Helvetes ekle duste-lærer. *furte* dakar Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Smurfen: Savna Bergen på lista di. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Spikkestad :O der jeg er fra.. hvorfor skal du dit? Please ikke stalk meg lawl, flørta med ei derfra på nettby ^^ hvem ellers? Jan propanbavian? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 dakar Ja-a, syns det. Jeg vil ikke ha nedsatt igjen til sommeren, så jeg må bli. For å innstallere ett lydkort eller noe sånt. I don't get it. Jeg bare trykker. Håper det går bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kan dra med Jan dit Da må jeg advare om at det er en stor overvekt av frp-politikere der. Bl.a. Bård Hoksrud (frp sin stortingsrepresentant fra telemark) er ofte innom. Noen andre frp'ere også, men de husker jeg ikke navnet på. -------- Lurer på om jeg skal ta meg en kaffekopp til jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Smurfen: Savna Bergen på lista di. Dit skal jeg i sommer^^ om ikke om et par helger (15-17feb) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jan propanbavian? han kjenner jeg ikke til Lurer på om jeg skal ta meg en kaffekopp til jeg. har du godt av det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jan propanbavian? han kjenner jeg ikke til Er nok best det Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg HATER jade-sangen. Fæl fæl fæl fæl fæl fæl osv.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) har du godt av det? Nei. Beinet rister allerede, men jeg gjorde det likevel. Endret 4. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg HATER jade-sangen Eg for min del elskar jade-sangen. not Er nesten like ille som Kaviar-reklamen med den danse-babyen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei. Beinet rister allerede, men jeg gjorde det likevel. thats my boy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fy Lars. xD Langesund. Jeg tror jeg lovte hun der Ma-Ma-Manila-Tingen å komme innom der i sommer... Håper hun har glemt det. x) Men jeg må vel innom uansett en eller annen gang, jeg har avtalt å ta en tur til Manila, til de hjelpergeiene hennes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva faen? Hva går det egentlig av folk? Jeg har blitt nominert til årets bruker av to personer. Hva faen slags inntrykk er det egentlig folk har av meg? Jeg bare driver å spammer rundt og lirer av meg masse BS jeg jo- Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) BS ditt har bra kvalitet. ^^ Endret 4. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva faen? Hva går det egentlig av folk? Jeg har blitt nominert til årets bruker av to personer. Hva faen slags inntrykk er det egentlig folk har av meg? Jeg bare driver å spammer rundt og lirer av meg masse BS jeg jo- Noen som har nominert meg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg