Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vi har arbeidspraksis på undomsskolen nå. Jeg skal jobbe på Jernia hele uken. Gleder meg, selv om jeg muligens bare blir satt til dritoppgaver og ikke får forsyne meg fritt av kaffemaskinen dems.

Fett, noe annet en skolen er oftest fett :)

Og er du snill gutt får du nok ta deg en kopp, jeg har gjort jobben min ned i minus hvert år siden jeg startet. Koster penger og kjøpe sjokolade poser til maskina serru :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite action? :/

Får fyre opp med en klassiker :thumbup:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Hjelper fint lite. Negre i for store klær som banner om mødrene sine er ikke min greie. Eller så hender det at de er svette og sitter i singleter runt et bord og drikker øl/spiller kort, men det er stort sett hele musikksjangeren. Den der pekingen dems i bakken er heller ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Hjelper fint lite. Negre i for store klær som banner om mødrene sine er ikke min greie. Eller så hender det at de er svette og sitter i singleter runt et bord og drikker øl/spiller kort, men det er stort sett hele musikksjangeren. Den der pekingen dems i bakken er heller ikke noe særlig.

Liker bare Eminem så da var det en WIN for min del xD

VM i youtube-posting?

Hva?..

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...